پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۹

خادمیاران محمودآبادی از آتش نشانان جان بر کف قدردانی کردند

دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد اعلام کرد: به مناسبت روز آتش‌نشان جمعی از خادمیاران رضوی با حضور در سازمان آتش‌نشانی سرخ‌رود از پرسنل آتش‌نشان این مرکز تجلیل کردند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، سید علی هاشمی نسب؛ ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز هفتم مهرماه «روز آتش‌نشانی و ایمنی» نامگذاری شده است و با هدف تجلیل از زحمات و فداکاری‌های آتش‌نشانان جان‌ برکف، جمعی از خادمیاران رضوی این شهرستان با همراهی تعدادی از برادران و خواهران عضو این کانون، در مرکز آتش‌نشانی شهر سرخ‌رود حضور یافتند و با رئیس و کارکنان این مرکز دیدار کردند.

وی گفت: در این دیدار که شهردار، بخشدار، رئیس و اعضای شورای شهر سرخ‌رود و تعدادی از مسئولان این شهر نیز حضور داشتند، پس از ورود خادمیاران رضوی همراه با نوای همیشگی «ای صفای قلب زارم» و استقرار در جایگاه مربوطه، شهردار سرخ‌رود در سخنان کوتاهی روز آتش‌نشانی را به زحمت‌کشان این سازمان تبریک گفت و بر اهمیت کار آتش‌نشانان تأکید کرد.

همچنین رئیس مرکز آتش‌نشانی سرخ‌رود نیز ضمن تشکر از حضور خادمیاران رضوی، گزارش کوتاهی از فعالیت‌های این مرکز ارائه کرد.

در پایان مراسم نیز یک قطعه فرش متبرک حرم رضوی از طرف دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد به نمایندگی از کلیه آتش‌نشانان مرکز آتش‌نشانی سرخ‌رود، به رئیس این مرکز اهدا شد.

همچنین بسته‌های نبات و نمک متبرک حرم رضوی و کیک تهیه‌شده توسط خواهران خادمیار سرخ‌رودی نیز بین آتش‌نشانان و مهمانان حاضر در مراسم توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی