پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۶

عطر چای رضوی در یادواره دفاع مقدس تهران پیچید

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در هفته دفاع مقدس توسط مسئولین مناطق ۱۰ و ۱۱ تهران انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران ، امروز چهارشنبه از ساعت ۹ تا قبل از اذان ظهر یادواره شهدای دفاع مقدس در خیابان قزوین، دوراهی قپان، خیابان شهید بنکدار، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی شهید غنی‌پور منطقه ۱۰ برگزار شد.

بعد از تلاوتی چند از کلام الله مجید مراسم رسماً آغاز گردید و با خاطره‌گویی خانم طوسی خواهر شهید و مادر جوان‌ترین شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری و پدر شهید جاویدالاثر علی آقاعبداللهی و سخنرانی بعضی از مسئولین حاضر در سالن ادامه پیدا کرد.

یادواره دفاع مقدس به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ و مشارکت بنیاد شهید و آموزش وپرورش و شهرداری مناطق ۱۰ و ۱۱ تهران و نواحی مقاومت بسیج مقداد و سلمان فارسی و با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی و منطقه‌ای دو منطقه برگزار شد.

در ادامه گروه مارش نظامی روی سن سالن شهید غنی‌پور رفتند و به اجرای برنامه و موسیقی‌های نظامی و انقلابی پرداختند. 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ با اهدای متبرکات رضوی به تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرداختند و با پرچم‌گردانی حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) حال و هوای خاصی به فضای مجموعه بخشیدند .

درحاشیه مراسم خدام الرضا(ع) با برپایی چایخانه حضرتی، چایی و نبات به شرکت‌کنندگان تعارف می‌کردند و نمک تبرکی در بین حاضرین توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی