پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۳

زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» در یک دبستان دشتستان نواخته شد

زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» همزمان با سراسر کشور، در دبستان غیردولتی ادب فارسی دشتستان نواخته شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، در اولین روز از آغاز سال ‌تحصیلی جدید، یکم مهرماه با حضور حجت‌الاسلام مصلح، امام جمعه شهرستان دشتستان، عباسعلی اسدی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دشتستان و سید محمد جواد مهدوی مرتضوی، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس ‌شهرستان دشتستان زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» در دبستان غیر دولتی ادب فارسی نواخته شد. 

امام جمعه دشتستان، آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس را به دانش‌آموزان تبریک گفت و دانش‌آموزان را به درس خواندن و توجه به نظم و احترام به والدین و اولیا دعوت نمود. 

حجت الاسلام مصلح با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: همه نوجوانان، دانش‌آموزان، معلمان و همه اقشار با هم دست به دست هم دادیم و توانستیم دشمن را شکست دهیم. 

وی در ادامه یادآور شد: شهدا با نثار جان خود امنیت و آرامش را به جامعه هدیه دادند، امروز هر آنچه که داریم مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر است. 

حجت الاسلام مصلح بیان نمود: دفاع مقدس، یک مدرسه است که درس مقاومت و دفاع از ارزش‌ها را به ما می‌دهد. 

امام جمعه دشتستان، دانایی و پیشرفت کنونی کشور را مرهون تلاش معلمان متعهد و دلسوز دانست و گفت: مدرسه خانه دوم شماست و معلمان در واقع پدر و مادر شما هستند، دلسوزی و تلاش می‌کنند تا شما پیشرفت کنید و آینده خوبی داشته باشید.  

در پایان حجت الاسلام مصلح، با تشکر از حبیب قاسمی، مدیر دبستان که جهت پرورش و آموزش دانش‌آموزان اهتمام ویژه دارد افزود: معلمان با آموزش‌های درست دانش‌آموزان را خوب تربیت کنند و امانت‌دار خوبی باشند.  

گفتنی است، در سال ‌تحصیلی جدید با شعار "همه با هم، یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی" دانش‌آموزان دشتستانی تحصیل خود را آغاز کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی