پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۷

طرح مهر رضوی همراه با توزیع نوشت افزار در بوشهر اجرا شد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی بوشهر با تبریک سال تحصیلی جدید از اجرای طرح مهر رضوی همراه با توزیع لوازم تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند در دو مقطع ابتدایی و دبیرستان در استان خبر داد.

مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی بیان نمود: بنیاد کرامت رضوی بخش خدمات اجتماعی، با همکاری کانون‌های خدمت رضوی به صورت مشارکتی، اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر به نام مهر رضوی نمود که بخش عمده آن توسط خیرین تهیه شده است.

وی میزان بسته‌های اختصاص یافته به استان بوشهر را ۱۰۰۰ بسته با ارزش بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان اعلام نمود، که ارزش هر بسته در مقطع ابتدایی ۸۵۰ هزار تومان و در مقطع متوسطه ۶۵۰ هزار تومان می‌باشد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی یادآور شد: این لوازم‌ شامل کیف و لوازم‌التحریر کامل، با کیفیت، مناسب و ایرانی است و شامل کوله‌پشتی و ۱۸ قلم نوشت‌افزار در مقطع ابتدایی و در متوسطه 16 قلم است.

وی با بیان اینکه وظیفه همگان است در مسیر علم و دانش و تامین نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان گام بردارند، در خصوص توزیع بسته‌ها گفت: بسته‌ها در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های کم‌برخوردار توزیع شده است تا به نام آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی