پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون های خدمت رضوی دشتستان:
۱۴۰۲-۰۷-۰۸

دفاع مقدس اوج حماسه‌آفرینی‌های مردم ولایی و انقلابی بود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی دشتستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه گفت: دفاع مقدس اوج حماسه‌آفرینی‌های مردم ولایی و انقلابی بود، حمایت و استقامت آن‌ها برای همیشه در تاریخ کشور ما الگوست.

 به گزارش آستان نیوز از بوشهر، عباسعلی اسدی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی دشتستان و ایثارگر دوران دفاع مقدس شهرستان دشتستان در مراسم نماز جمعه گفت: از بدو پیر‌وزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی دشمنان و بدخواهان این مردم و نظام حملات گسترده‌ای را علیه ایران اسلامی آغاز کردند که تا کنون در قالب‌های گوناگون ادامه دارد. 

اسدی بیان نمود: حملات نظامی، تحریم اقتصادی، هجوم فرهنگی و این اواخر هم جنگ ترکیبی در طول این چهل و چند سال را می‌توان از اقدامات دشمن نام برد. 

وی تصریح کرد: اما همۀ این‌ها در سایه اتکال به خداوند و هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اتحاد و همدلی مردم انقلابی به شکست انجامید.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی دشتستان، دفاع مقدس را اوج حماسه‌آفرینی‌های مردم ولایی و انقلابی دانست و یادآور شد: حضور همه آحاد مردم در جنگ، حمایت و استقامت آن‌ها برای همیشه در تاریخ کشور ما الگوست و انقلاب ما را بیمه نموده است.

وی در ادامه خاطراتی از شهیدان دوران دفاع مقدس برای نمازگزاران بیان کرد و آنان را به پیروی از راه و رسم امام و شهدا فرا خواند.

گفتنی است عباسعلی اسدی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی دشتستان که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور در مدرسه رازی، ادب فارسی، هدف، رضوان، فرهیختگان، مساجد جامع الغدیر، مسلم ابن عقیل، و خوابگاه دانش‌آموزی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطراتی از دوران دفاع مقدس را بیان نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی