پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۳

اهدای ۱۶۰۰ میلیون ریال لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند زرند

با مشارکت و همکاری خادمیاران و یاوران رضوی و حوزه حضرت اباالفضل(ع) شهرستان دارالمجاهدین تعدادی لوازم‌التحریر به ارزش ۱۶۰۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی مدارس خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری حوزه حضرت اباالفضل(ع) برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند آستین همت را بالا زدند.

محمدرضا حسین‌زاده، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان زرند گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و همدلی در جامعه، خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری حوزه حضرت اباالفضل(ع) تعدادی لوازم‌التحریر با هزینه ۱۶۰۰ میلیون ریال توزیع کردند.

وی ادامه داد: در این طرح ۳۵۰ جفت کفش، ۶۰ عدد کیف و کوله‌پشتی به همراه لوازم‌التحریر، ۲۸ بسته معیشتی، ۴۰ عدد پیراهن، شلوار و لباس گرم آماده‌سازی شد.

حسین‌زاده یادآور شد: این اقدام ارزشمند توسط خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری حوزه حضرت اباالفضل(ع) و بسیجیان این حوزه صورت گرفته است.

وی افزود: هدف از این حرکت علاوه بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و همه کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس در بخش پشتیبانی فعالیت داشتند. زیرا ما امنیت و زندگی خود در سایه ولایت فقیه به آن‌ها مدیونیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی