پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۰۵

مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در جیرفت برگزار شد

به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) در محل موکب امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرامت پیرنیا، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت سالروز شهادت جانگداز امام حسن عسکری(ع)، مراسم عزاداری شهادت پدر بزرگوار امام زمان(عج) با حضور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین خادمیاران رضوی با برپایی و توزیع کیک و شربت به شهروندان خدمت‌رسانی کردند.

پیرنیا ابراز کرد: برپایی جشن عید بیعت در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در ماه پرخیر و برکت ربیع‌الاول است.

وی افزود: همچنین جمعی از خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان جیرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: شهدا جان‌شان را برای حفظ دین و سرزمین خود در طبق اخلاص گذاشتند و همه‌ی ما مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی دلاورمردان و غیورمردان ایثارگر هستیم.

وی ابراز کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و به مناسبت هفته دفاع مقدس خادمیاران کانون ایثار و شهادت با خانواده شهید ابراهیم امیری و آزاده سرافراز محمد مرسلی دیدار کردند.

پیرنیا مهم‌ترین سرمایه این نظام را خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران، دانست و گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است و خدا را شاکریم در مملکتی زندگی می‌کنیم که مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های دینی است.

گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با اهدا لوح تقدیر و بسته‌های تبرکی تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی