پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۵

44 هزار عنوان كتاب كودك در اختیار مخاطبان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از ثبت و ساماندهی حدود 7 هزار عنوان كتاب در موضوع ادبيات كودكان با مجموعه ای بیش از 44 هزار عنوان كتاب كودك به نام مجموعه كودكان در مخزن چاپي این کتابخانه خبر داد.

مهدی صادقی حصار، مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در گفت وگو با آستان نیوز گفت: هر چند كتابخانه مركزي آستان قدس رضوی در سال هاي اخير  رويكردي پژوهشي و علمي داشته و نگاه مخاطب به آن يك مرجع علمي است اما همواره به موازات ارائه خدمات تخصصي، ارائه خدمات عمومي را نیز مورد توجه قرار داده و براي همه گروه هاي سني  و مخاطبان خود منابع اطلاعاتي تهيه و مجموعه سازي نموده است.
مدیر کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در این باره توضیح بیشتری داد و عنوان کرد: هر چند در كتابخانه مركزي فضاي مستقل و به نام كودكان وجود ندارد ولي ايستگاه هاي مطالعه كودكان غالبا در همه بخش ها حتي در كتابخانه هاي تخصصي وجود دارد و فعال است. كودكاني كه همراه والدين پژوهشگر خود در كتابخانه مركزي حضور دارند، كتابداران ما با آماده سازي فضاها و منابع و تجهيزات مختص اين گروه سني، ساعات جذابی را برای او فراهم می کنند تا والدينش با آسودگی به مطالعه و پژوهش خود بپردازد.
صادقی حصار درباره تعداد کتاب های مرتبط با کودکان یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر ثبت و ساماندهي حدود 7 هزار عنوان كتاب در موضوع ادبيات كودكان، مجموعه اي بالغ بر 44 هزار عنوان كتاب كودك به نام مجموعه كودكان در مخزن چاپي وجود دارد كه در اختيار مخاطبان، علاقه مندان و پژوهشگران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی