پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۵

ارتقای خدمات آزمایشگاه و تصویربرداری در بیمارستان رضوی با نصب دستگاه‌های جدید

در راستای ارتقای خدمات به مراجعان، چهار دستگاه جدید و بروز در آزمایشگاه و واحد تصویربرداری بیمارستان فوق تخصصی رضوی نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش آستان نیوز، بیمارستان رضوی به عنوان قطب درمانی شرق کشور و بیمارستانی پیشرفته مجهز، در تلاش است خدماتی متناسب با توسعه تکنولوژی‌های روز دنیا را به مراجعان داخلی و خارجی خود ارائه دهد.
با توجه به افتتاح این بیمارستان در سال 1384 و قدیمی شدن برخی تجهیزات آن، در چند سال اخیر نگاه ویژه‌ای به نوسازی و بازسازی تجهیزات پزشکی و همچنین ابنیه و تأسیسات فنی این بیمارستان شده است که در این راستا شاهد توسعه چشمگیری در تعویض تجهیزات بیمارستان در با دستگاه‌های جدید و بروز بوده‌ایم. 
از همین رو همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، طبق مصوبه هیئت مدیره بیمارستان رضوی و توجه مدیرعامل این مجموعه برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به گیرندگان خدمت و افزایش رضایتمندی مراجعان، دستگاه‌های جدید مجهز به تکنولوژی نوین شامل دو دستگاه جدید بیوشیمی و پاتولوژی در آزمایشگاه و دو دستگاه جدید سونوگرافی و OPG در واحد تصویربرداری بیمارستان رضوی نصب و راه‌اندازی شده که توانسته است سطح کمی و کیفی ارائه خدمات پاراکلینیکی را در این بیمارستان وابسته به بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) افزایش دهد. 
شایان ذکر است، انواع آزمایشات روتین، تخصصی و فوق تخصصی در سه شاخه «کلینیکال»، «پاتولوژی» و «مولکولار پاتولوژی» در بخش‌های مختلف آزمایشگاه بیمارستان رضوی و خدمات متنوع حوزه تصویربرداری، از رادیولوژی عمومی تا سی‌تی آنژیوگرافی از قلب، مغز پریفرال و... در واحد تصویربرداری این بیمارستان انجام می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی