پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۸

رونمایی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» با حضور کلر ژوبرت در مشهد برگزار می‌شود

 مراسم رونمایی از کتاب «آیینه‌دار نیکوان» با حضور کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک فردا در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی  انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود .

 به گزارش آستان‌نیوز، امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر در  قالب سلسله جلسات عصرانه داستان‌نویسان‌رضوی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» که به زندگی‌نامه و بررسی آثاری از کلر ژوبرت تصویرگر و نویسنده کتاب‌های دینی کودک می‌پردازد، به مناسبت هفته کودک رونمایی خواهد شد.
این نشست با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان و با دبیری علیرضا مهرداد، منتقد و کارشناس ادبی ساعت 15:30 در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی باغ‌ملی میزبان حضور علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
 همچنین نشست «بانوی رنگ و قصه» که شامل نقد و بررسی آثار این نویسنده و تصویرگر فرانسوی است نیز امروز دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ در رواق کتاب صحن قدس در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر کتاب‌های دینی حوزه کودک اصالتا اهل فرانسه است که تاکنون 120 اثر  از او منتشر شده است که در جشنواره‌های متعدد نیز خوش درخشیده است. انتشارات به‌نشر ،کتاب‌های مجموعه 8 جلدی«یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، مجموعه 4 جلدی«داستان‌های شکر خدا»، « یک داستان دنباله دار»، «دوست عجیب» و مجموعه چهارجلدی «داستان‌های پاپاپا» را از این نویسنده چاپ و روانه بازار نشر کتاب ایران کرده است که برخی از این آثار از جمله مجموعه کتاب‌های «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» و کتاب داستان «کفش های بافتنی»  از مجموعه داستان‌های شکر خدا در شانزدهمین «جشنواره کتاب رشد» و کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» برگزیده شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی