پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۷-۱۸

توسعه امنیت پایدار در منطقه ویژه سرخس، رشد اقتصادی را به دنبال دارد

فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی گفت: توسعه امنیت پایدار در منطقه ویژه اقتصادی سرخس که اخیرا به منطقه آزاد تجاری تبدیل شده است، رشد اقتصادی را نه تنها در این شهرستان، بلکه در کشور به دنبال خواهد داشت.

به گزارش آستان نیوز، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در بازدید از بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی سرخس، با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امسال هفته فراجا با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» آغاز شده است و یگان حفاظت آستان قدس رضوی هم‌گام با نیروی انتظامی، همچون گذشته تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت‌.
او درباره اهداف این بازدید اظهار کرد: با توجه به رویکرد اقتصادی دولت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و این شهرستان، نیاز است این منطقه از تمام ابعاد از جمله امنیت بررسی شود.
فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی، امنیت را لازمه انجام فعالیت‌های اقتصادی دانست و گفت: اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی انجام نخواهد شد، از همین رو درصدد هستیم پیش از اقدامات دولت و تغییراتی که به واسطه تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری ایجاد خواهد شد، اقدامات لازم در خصوص مسائل انتظامی انجام شود.
او ادامه داد: پیش از این هم یگان حفاظت آستان قدس رضوی در شهرستان سرخس تقویت شده و در حال حاضر تعداد زیادی نیروی ثابت و شرکتی در منطقه ویژه اقتصادی مشغول به خدمت هستند.
حسینعلی زاده افزود: البته همچنان افزایش نیرو در بخش یگان حفاظت در دستور کار است تا هیچگونه خللی در فعالیت‌های اقتصادی  این منطقه ایجاد نشود.
او با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی ضامن امنیت است، خاطرنشان کرد: در صحبتی که با تعدادی از مراجعان از جمله رانندگان و تجار در منطقه ویژه اقتصادی سرخس داشتم، همگی از وضعیت امنیت در منطقه رضایت داشتند.
حسینعلی زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این منطقه گفت: با توجه به تجمیع گمرکات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، فعالیت چندین اداره در پنجره واحد فرامرزی و همچنین ورود و خروج روزانه حداقل ۵۰۰ کامیون به این منطقه، باید شرایطی فراهم باشد تا صاحبان کالا و تجار نسبت به امنیت اموالشان آسوده خاطر باشند و ما این اطمینان را می‌دهیم که امانتدار اموالشان هستیم.

گفتنی است پیش از این بازدید، فرمانده و تمام نیروهای یگان حفاظت سرخس در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته فراجا و به دعوت فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، شرکت کردند.  
در پایان این مراسم همچنین ضمن تبریک و خداقوت از فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی و مدیران یگان   توسط  مدیر عامل و معاونین منطقه ویژه تقدیر بعمل آمد

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی