پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۱۹

تجلیل از خادمان مواکب حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)

آیین تجلیل از خادمین موکب های اربعینی حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در ایام اربعین در میقات الرضا برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، ویژه برنامه تجلیل از خادمین موکب حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهر کاظمین عراق در ایام اربعین حسینی و موکب حضرت امام رضا(ع) در ورودی شهر طبس در ایام شهادت آن حضرت همراه با سخنرانی حجج الاسلام احمدی مدیرعامل مؤسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس  و محمدی امام جمعه شهرستان طبس در تالار میقات الرضا با همکاری آستان مبارک و ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این مراسم گفت: زحمات گسترده خادمان مواکب ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر در شهر کاظمین عراق و پلیس راه یزدطبس و خدمت به زائران پاداش‌های غیر قابل توصیف در دنیا و آخرت دارد.
وی افزود:  انتظار است مردم شهرستان طبس در کنار کمک به حرمین عتبات عالیات، در جهت ترویج فرهنگ وقف، نذورات و مشارکت‌های مردمی حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) را بیشتر از گذشته مدنظر داشته باشند.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی اظهار کرد: مدال خادمی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بالاترین نشانه عشق و محبت انسان‌ها به این بزرگواران است.
امام جمعه طبس گفت: موکب حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس در شهر کاظمین عراق و موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ورودی طبس از مواکب فعال همراه با خدمات متنوع و مطلوب بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
لازم به ذکر است در این برنامه از تلاش‌های خالصانه و خداپسندانه 160 نفر از خادمین این مواکب که در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر پذیرایی زائران بوده‌اند با اهدای بسته متبرک تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی