پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت فرهنگسرای امام رضا (ع) انجام شد، 
۱۴۰۲-۰۷-۲۰

قدردانی از خدمات نیروهای محافظ امنیت و انتظامی سبزوار 

به همت فرهنگسرای امام رضا (ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی از  تلاش‌های خدمات نیروهای محافظ امنیت و نظم سبزوار قدردانی شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی فرهنگسرای امام رضا (ع) میزبان حافظان امنیت و فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان سبزوار بود. 
میر علم سیدی رییس دادگستری شهرستان سبزوار در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا، فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده انتظامی شهرستان و اجرای سرود توسط نوگلان مهدالرضا برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی اخیر جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: هیچ هدیه‌ای بالاتر از ایجاد محیطی امن و مملو از آرامش برای مردم وجود ندارد. 
رییس دادگستری شهرستان سبزوار افزود: جانفشانی و از خود گذشتگی نیروهای انتظامی موجب برقراری آرامش و امنیت در جامعه شده است بنابراین همه ما قدردان زحمات بی‌شائبه این عزیزان هستیم.    
در پایان این مراسم به همت فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار از خدمات و تلاش‌های نیروهای محافظ امنیت و نظم تقدیر و قدردانی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی