پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۰

تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین از محل عواید موقوفات آستان قدس رضوی

با هدف ارتقای کیفیت مراقبت‌های تشخیصی و بالینی بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین در بخش‌های ویژه، تجهیزاتی از محل عواید حاصل از موقوفات آستان قدس رضوی در اسفراین خریداری و به این بیمارستان دولتی اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز، این تجهیزات شامل یک دستگاه پیشرفته بلادگاز آنالایزر ساخت ژاپن و یک عدد تشک مواج با ریسک بسیار بالا(very high risk) است که در راستای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین در مجموع به ارزش حدود 180 میلیون تومان خریداری شده است. 
این تجهیزات که به دستور تولیت آستان قدس رضوی و توسط بیمارستان فوق تخصصی رضوی تهیه شده، هفدهم مهرماه به بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین ارسال شد تا در بخش‌های مورد نظر نصب شود و به بهره‌برداری برسد. 
بیمارستان رضوی طبق دستور و موافقت تولیت آستان قدس رضوی، پیگیری درخواست‌های خریداری تجهیزات پزشکی را در این آستان مقدس  برعهده دارد و در انتخاب این تجهیزات نیز تمامی ویژگی‌های کیفی و کمی طبق نظر کارشناسان امر در نظر گرفته می‌شود.
گفتنی است، بلادگاز آنالایزر، دستگاهی برای تشخیص سطح و تصحیح دما به صورت اتوماتیک است که می‌توان از آن در آزمایشگاه بیمارستان‌ها استفاده کرد. از این تشک مواج برای بیماران در بخش‌های ویژه نیز می‌توان استفاده کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی