پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف خدمت به سالمندان
۱۴۰۲-۰۷-۱۶

چهارشنبه‌های امام رضایی متفاوت در نور برگزار شد

دبیر کانون‌های خدمت رضوی نور گفت: خادمیاران رضوی شهرستان نور در چهارشنبه امام رضایی رنگ و بو ، احسان و کرامت رضوی را به سالمندان و خانواده کم برخوردار هدیه دادند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران ؛ ولی‌پور اعلام کرد: همزمان با مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران کانون بانوان و خانواده با زمزمه یا علی موسی الرضا علیه السلام بر لبانشان، همایش تکریم سالمندان به همراه پذیرایی و اهدای بسته‌های مهربانی معیشتی به آنان هر یک ارادت قلبی خود را به امام رئوف نشان دادند.

یکی از سالمندان گفته بود که همه می‌ ‌گویند امام رضا علیه السلام غریب است ولی من گفتم غریب آن کسی است که مهمان و زوار نداشته باشد و آرزو کرد که هر چه سریعتر مهمان غریب خراسان باشد.

گفتنی است با حضور کارشناس تغدیه انجام تست فشار خون با برپایی ایستگاه سلامت با مشارکت و همکاری اداره کميته امداد امام خمینی رحمة الله علیه در این مراسم از دیگر نکات قابل توجه بود.

شایان ذکر است همچنین یک عدد پنکه ایستاده و جاروبرقی به ارزش ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به یک خانواده کم برخوردار از طرف این کانون و خیرین نیک اندیش به نیت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی