پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس:
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

حرکت کمیته امداد امام خمینی(ره) مجاهدت فی سبیل الله است

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس در دیدار با مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) طبس گفت: حرکت این کمیته مجاهدت فی سبیل الله و در مسیر مقابله با شیطان است.

 به گزارش آستان نیوز، رفیعی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان طبس با همراهی جمعی از کارکنان و مسئولین مراکز نیکوکاری با حجت الاسلام والمسلمین احمدی مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس دیدار و در خصوص راهکارهای تعامل و همکاری بیشتر برای خدمت به محرومین و نیازمندان در میقات الرضا هم اندیشی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این دیدار گفت: در فرهنگ غرب اتکا به خداوند متعال وجود ندارد و تنها به عقل انسان اتکا می‌شود و این دلیل عقب ماندگی معنوی آنهاست.
وی افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بر خلاف نگاه شیطان که همان نظام سرمایه‌داری و خود برتربینی است تاسیس شده است.
حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: اگر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سایر نهادهای خدمت رسان به محرومین وجود نداشتند امروز اثری از جمهوری اسلامی نبود.
مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس ادامه داد: حرکت این کمیته مجاهدت فی سبیل الله و در مسیر مقابله با شیطان است و اگر این خدمات تحت لوای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) صورت پذیرد دل‌های مردم را بیشتر به اهل‌بیت(ع) گره می زند.
در پایان این دیدار از زحمات و تلاش‌های قاسم زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در همراهی جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای محرومین تجلیل و به رسم یادبود هدیه‌ای منقش به تصاویر مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی به مدیرعامل مؤسسه اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی