پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۱

بازدید پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی از موزه بزرگ خراسان  

 اعضای گروه تاریخ و سیره و گروه فرهنگ و هنر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی پنجشنبه ۲۰ مهر در موزه خراسان بزرگ حضور یافتند و از بخش‌های مختلف این موزه دیدن کردند.

به گزارش آستان نیوز، در ابتدای این بازدید، پژوهشگران در جلسه ای با حضور مدیر موزه و دو تن از مسئولان میراث فرهنگی خراسان رضوی، زمینه های همکاری مشترک را بررسی کردند.
 مسئولان موزه اشاره کردند که مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان، تاکید ویژه ای بر پررنگ کردن میراث و فرهنگ رضوی در خراسان و کشور دارد و در این راستا آماده کارهای مشترک با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی است، ضمن اینکه در حال حاضر برنامه ثبت اشیای تاریخی حرم مطهر در حال اجرا می‌باشد. پژوهشگران بنیاد نیز آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مختلف، ازجمله بازخوانی اسناد و کتیبه‌های موجود در موزه اعلام کردند. 
در ادامه شرکت کنندگان در این بازدید علمی، با همراهی مدیر موزه از قسمت‌های مختلف این مکان فرهنگی، شامل بخش آرشیو، کتابخانه تخصصی، بخش کودک و نوجوان و بخش‌های نمایشگاهی دیدن کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی