پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد 
۱۴۰۲-۰۷-۲۱

امام رضا(ع) راه و چراغ نبوت و خورشید هدایت؛ محور دوازدهمین کنگره بین‌المللی  آستان کاظمین 

با حضور معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی، دوازدهمین کنگره علمی سالانه و بین‌المللی آستان کاظمین برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، این کنگره صبح جمعه ۲۱ مهرماه با شعار "به کاظمین التجا می جوییم و از امام رضا(ع) الهام می‌گیریم" و با موضوع "امام رضا(ع) راه و چراغ نبوت و عمق امامت و خورشید هدایت" در آستان مقدس کاظمین  در کشور عراق افتتاح شد.
این کنگره در دوازدهمین دوره خود با نام و محوریت حضرت رضا(ع) در حال برگزاری است، از چند ماه گذشته فراخوان این کنگره‌ منتشر شد، از همین رو بیش از ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که پس از داوری ۷۰ مقاله انتخاب شد و برگزیدگان مقالات از کشورهای لبنان، نیجریه، عراق، ایران و سوریه و شهرهای مختلف این کشورها از شرکت‌کنندگان در این کنگره بودند.
همچنین در حاشیه این کنگره نمایشگاه کتابی با حضور ناشران مختلف داخلی و بین‌المللی و همچنین ایران دایر شده است.
در این کنگره دو روزه نشست‌های تخصصی و گفتگوهای علمی و پژوهشی در ۷ پنل تخصصی تدارک دیده شده است و از  برگزیدگان دعوت شده تا در قالب سخنرانی به ارائه مقالات خود بپردازند.
به نمایندگی از آستان قدس رضوی نیز حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون بین‌الملل به عنوان رئیس هیئت اعزامی و همچنین نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) در این کنگره حضور یافتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی