پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۲

انتشارات به‌نشر داستان زندگی یک کلاغ سیاه خوش صدا را منتشر کرد

کتاب «کلاغ گرسنه» که به تازگی در انتشارات به‌نشر منتشر شده داستانی از زندگی یک کلاغ سیاه خوش صدا را برای کودکان روایت می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، این کتاب قصه کلاغ گرسنه‌ای را روایت می‌کند که هنگام ظهر و در آفتاب سوزان همه جا به دنبال غذا می‌گردد تا سرانجام یک دانه گردو پیدا می‌کند و می‌گوید: «خدا را شکر. بالاخره چیزی برای خوردن پیدا کردم.» اما حیوانات دیگر او را مسخره می‌کنند که به خاطر یک گردوی کوچک خدا را شکر کرده است.
 محمدرضا شمس، نویسنده باتجربه و نام‌آشنای حوزه ادبیات کودک و نوجوان در این اثر کودکان با عبارت‌های کوتاه و خواندنی کودکان را ضرب المثل معروف «شکر نعمت نعمتت افزون کند» و مفهوم شکرگزاری آشنا می‌کند.
 کتاب «کلاغ گرسنه» با تصویرگری اسماعیل چشرخ در قالب کتاب‌های پروانه ویژه کودکان در قطع رحلی با 36 صفحه، شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده و با قیمت 55 هزار تومان در فروشگاه‌‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
 در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «روباه با دمش محکم به گردو زد. گردو قل خورد و قل و قل و قل از انجا دور شد. کلاغ به طرف گردو پرید. روباه به دنبال کلاغ دوید. آن قدر هول بود که تخته سنگ را ندید.»
محمدرضا شمس نویسنده و نمایش نامه نویس کودک و نوجوان است که کتاب‌های«صدای بزغاله»، «قصه پلی که بود و دیگرنیست» در قصه سروش کودک و مجله سلام بچه‌ها  برگزیده شده‌اند و کتاب «بهار» او برنده دیپلم افتخارکانون پرورش فکری کودک و نوجوان را کسب کرده است. از او کتاب‌های «توپی تو» و «پیچوله‌کوچوله» در انتشارات به‌نشر منتشر شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی