پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

عضو هیئت داوران جشنواره تصریح کرد:
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

نقش جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی

عضو هیئت داوران جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا (ع)، این جشنواره را اقدامی اثرگذار در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برشمرد.

پیام تیرانداز در گفتگو با آستان‌نیوز، رسانه را همانند یک منبر وسیع و فراگیر در سطح جامعه توصیف کرد و گفت: رسانه به عنوان یکی از بسترهای گسترده ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و معارف دینی، مورد توجه قرار دارد و از این رو، اقدام آستان قدس رضوی در پایه‌گذاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) کاری بسیار ارزشمند در جهت ترویج معارف اسلامی است. 
وی افزود: معمولا هدف جشنواره‌ها توجه به تولید محتوا مبتنی بر اهداف سازمان برگزار کننده آن است و آستان قدس رضوی با برگزاری این جشنواره و توجه به موضوعات دینی و معرفتی، در جهت تقویت رسانه در این زمینه‌ها قدم برداشته است که این مسئله می‌تواند به برگزاری بهتر جشنواره در سال‌های آتی کمک کند. تیرانداز تصریح کرد: همچنین انجام اقدامات مکمل مثل برگزاری دوره‌های آموزشی به ارتقاء سطح کیفی تولیدات رسانه‌‌ای در کشور و افزایش کیفیت جشنواره کمک خواهد کرد.
مدیر عامل خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت بالای برگزاری این جشنواره اظهار کرد: خوشبختانه نگاه مثبت و حمایتی آستان قدس رضوی به برگزاری این جشنواره باعث ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای شده که این امر در سال‌های آینده نمود بیشتری خواهد داشت. 
وی افزود: البته در بخش‌هایی مثل گزارش خبری نیاز است دقت بیشتری صورت گیرد تا در دوره‌های آتی، ایراداتی چون ضعف روایتگری کمتر شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی