پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۳

بهره‌مندی رایگان 12 هزار نفر از خدمات ورزشی آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی رایگان 12 هزار نفر از خدمات ورزشی آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این موسسه توجه ویژه به محرومان و اقشار آسیب پذیر است که در همین راستا ورودی جدی به مقوله ورزش نقاط حاشیه‌ای مشهد داشته‌ایم.

رضا امین‌زاده در گفتگو با آستان‌‌نیوز با بیان این که برای حدود ۱۲ هزار نفر ازنونهالان، نوجوانان و جوانان حاشیه شهر تشکیل پرونده شده و در حال حاضر خدمات رایگان دریافت می‌کنند، اظهارکرد: این برنامه‌ها به صورت مسجد محور بوده و به دنبال ارتباط خانواده و مسجد در این طرح بوده‌ایم.

وی با تاکید بر این که مجموعه تربیت بدنی از جمله مجموعه های خودگردان آستان قدس رضوی است که فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی گوناگونی را در دست اقدام دارد، اضافه کرد: از ۶۰۰ مسجد حاشیه شهر حدود ۲۵۰ مسجد در این طرح حضور دارند و کلاس‌های قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی مسجد نیز پر رنگ‌تر از قبل همزمان با برنامه های ورزشی برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی همچنین از برگزاری یک جشنواره بزرگ ورزشی محلات با هدفگذاری 2020 محله از سراسر کشور خبر داد و گفت: مرحله نهایی این جشنواره در سال آینده در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید دفتر رهبر معظم انقلاب بر هدف‌گذاری 2020 محله در کشور برای ارائه خدمات ورزشی اظهارکرد: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال و باستانی انجام شده که از طریق کانون‌های تخصصی ورزشی این فعالیت‌ها صورت پذیرد.

امین‌زاده یادآور شد: ظرفیت مجموعه خادمیاران ورزشی، ظرفیت مشخصی است و برای انجام چنین برنامه‌ای باید مجموعه‌های زیادی به ویژه مجموعه‌های تخصصی وارد میدان شوند.

وی با بیان این که این جشنواره ورزشی در 3 مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: مسابقات نهایی این جشنواره در دهه کرامت سال آینده به میزبانی مشهد مقدس به مرحله اجرا درخواهد آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی