پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۳

47 فضای تخصصی ورزش در خدمت قهرمانان مدال‎آور ایرانی

بنا بر اعلام سرپرست موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، چهار مجتمع ورزشی مستقل به همراه ورزشگاه مسقف 24 هزارنفری امام رضا(ع)، 3 مجتمع آبی ، 20 سالن ورزشی و 20 زمین روباز با بهترین امکانات و تجهیزات در خدمت برگزاری مسابقات، طرح‌ها و دوره‌های مختلف مهارت‌افزایی و تمرین ورزشکاران استان و کشور قرار دارد.

14  سالن مجهز و جداگانه، یک درمانگاه شبانه‌روزی و دائمی، دو سالن بدن‌سازی مجهز برای بانوان و آقایان، پارکینگ هفت طبقه و زمین تمرینی درجه یک، فقط بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ورزشگاه امام رضا(ع) است که باعث شده تا فیفا، رتبه A+ را به آن اختصاص دهد. این زیرساخت ارزشمند ورزشی هم تنها بخشی از فضای در اختیار موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی است؛  مجموعه‌ای که نام آن هر روز بیش از پیش بر سر زبان‌ها می‌افتد و شاید جزو معدود مراکزی باشد که مربیان، تیم‌ها و ورزشکاران در آن بتوانند به معنای کامل و واقعی کلمه از جسم سالم و روح معنوی بهره ببرند.

 

موسسه تربیت‌بدنی، میزبان مطمئن مسابقات ورزشی

همکاری هیئات مختلف ورزشی در استان با موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، بهانه‌ای شد تا درباره آن با رضا امینزاده سرپرست موسسه تربیت‌بدنی هم گفت‌وگو کنیم؛ موضوعی که او هم بر ضرورت آن تأکید داشت و گفت: هم‌اکنون چهار مجتمع فرهنگی ورزشی مستقل به همراه ورزشگاه مسقف 24 هزارنفری امام رضا(ع)، 3 مجتمع آبی ، 20 سالن ورزشی و 20 زمین روباز با بهترین امکانات و تجهیزات در خدمت برگزاری مسابقات، طرح‌ها و دوره‌های مختلف مهارت‌افزایی و تمرین ورزشکاران استان و کشور قرار دارد.

 به گفته امینزاده، روزانه بیش از پنج هزار نفر از قهرمانان، مدالآوران و ورزشکاران در 25 رشته ورزشی آقایان و 19 رشته ورزشی بانوان از زیرساخت‌های موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی استفاده می‌کنند و این آمادگی وجود دارد که گستره همکاری با هیئت‌های ورزشی بیش از این میزان نیز توسعه پیدا کند. او ادامه داد: اگرچه تأکید ما بر گسترش امکانات همگانی است اما به‌موازات این موضوع، امکان برگزاری مسابقات رسمی برای باشگاه‌های مختلف ورزشی هم فراهم شده تا قهرمانان ورزشی کشور بتوانند از تجهیزات و زیرساخت‌های بنیاد کرامت رضوی در حوزه تربیت‌بدنی استفاده کنند.

 

قهرمانان پرورش اندام، مهمان بنیاد کرامت رضوی

حمید لکزایی قهرمان پرورش اندام و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در گفت‌وگو با آستاننیوز به تشریح ظرفیت‌هایی پرداخت که برای تقویت همکاری هیئت پرورش اندام استان و گروه‌های ملی با موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس وجود دارد.

به گفته وی، هم‌اکنون سطح این ارتباطات بسیار گسترده است و از ابتدای سال 1402 تاکنون، چهار دوره مسابقات هیئت پرورش اندام استان در قالب دو دوره مسابقات پرورش اندام درجه 3، یک دوره مسابقات فیتنس و یک دوره مهارتافزایی با حضور قهرمانان این رشته در مجموعه‌های ورزشی و باشگاهی موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت برگزار شده است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی