پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سفر به عراق صورت گرفت؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

نشست های معاون بین‌الملل آستان قدس رضوی با تولیت‌ها و مسئولان عتبات عالیات عراق

 معاون بین‌الملل آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در کنگره بین المللی آستان کاظمین به عراق سفر کرده است، طی سفر خود به این کشور با تولیت‌ها و مسئولان آستان های مقدس و عتبات عالیات دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری که از چند روز قبل با هیئت همراه به کشور عراق سفر کرده بود، با تولیت های مقدس حرم‌های عسکریین، کاظمین و عباسی دیدار و گفت وگو کرد.
معاون بین‌الملل آستان قدس رضوی در این سفر با دکتر محمد قاسم، تولیت آستان مقدس عسکریین در سامرا و استاد رعد، قائم مقام تولیت این حرم، دکتر حیدر الشمری،تولیت آستان مقدس کاظمین و استاد مهندس سعد حجیه، قائم مقام وی دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه اسفندیاری همچنین با سایر مسئولان عتبات عراقی از جمله سید عدنان موسوی، رئیس دفتر تولیت آستان مقدس عباسی و دکتر عبدالهادی الابراهیمی عضو هیئت امنای آستان علوی در نشست هایی زمینه های همکاری آستان قدس رضوی و این عتبات را بررسی کرد.
در این دیدارها علاوه بر تاکید بر توسعه تعاملات و همکاری های فی ما بین آستان قدس رضوی با عتبات عراقی بر لزوم دعوت از شخصیت‌ها و حضور آنان در مناسبت‌ها و رویدادهای آستان مقدس رضوی و برگزاری رویدادهای مشترک همچون کنگره های علمی و فرهنگی و همایش های بین الملل تاکید شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی