پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: 
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

آموزش و پرورش از اقدامات توسعه‌محور آموزشی و پرورشی بنیاد فرهنگی رضوی حمایت می‌کند

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تقویت رویکردهای آموزشی و پرورشی و طرح‌های توسعه‎محور بنیاد فرهنگی رضوی را مورد حمایت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد. 

به گزارش آستان نیوز، نامدار صداقت؛ در نشستی با حضور مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی و تنی چند از معاونین و مدیران این بنیاد گفت: در حال حاضر افزون بر 16 میلیون دانش آموز، بیش از یک میلیون معلم، 650 هزار کلاس درس و... در اختیار  نظام آموزشی کشور است. 
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در نظام آموزشی بیان کرد: در دل این کمیت و اعداد بزرگ، کیفیت‌های نهفته و قابل بهره‌برداری وجود دارد. در طول هفته حدود 75 میلیون انشا در سطح مدارس نوشته می‌شود که بی تردید قله‌های ادبی کشور در میان‌شان وجود دارد، همین طور در حوزه نقاشی. بازنشستگان سرمایه انسانی بی‌نظیری هستند که می‌توان از تجربیات آنها در جهت پیشرفت نظام آموزش و پرورش استفاده کرد و ظرفیت‌های فراوان و بی‌بدیلی از این دست وجود دارد. 
صداقت با بیان اینکه خدمت در هر بخش آستان قدس رضوی مایه افتخار است، به دو رویکرد وزارت آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌ها و نیز پیشینه اقدامات بنیاد فرهنگی رضوی در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکردهای آموزشی و پرورشی این بنیاد مدنظر این وزارتخانه است. در همین راستا، در صورت برنامه‌ریزی برای توسعه استانی و نیز فرا استانی مدارس امام رضا(ع) سیاست ما حمایتی است.   
سیدمحمدصادق علی پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با تأکید بر توجه ویژه این بنیاد به مدارس مناطق کم برخوردار خود، اظهار کرد: هر چند تأسیس و مدیریت مدرسه‌ از نظر اقتصادی درآمدزایی برای آستان قدس رضوی ندارد، کشف و تربیت دانش آموزان مستعد و توانمند جهت کادرسازی برای نظام اسلامی از جمله اهداف مدیریت مدارس امام رضا(ع) جهت کمک به نظام آموزشی کشور است. 
وی تصریح کرد: کادر مدارس امام رضا(ع) با همه توان و ظرفیت، خود را در خدمت اهداف آموزشی و تربیتی می‌دانند؛ چون به خدمت در مجموعه‌ای منتسب به حضرت رضا(ع) باور دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی