پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی خبر داد؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

پاسخگویی به سوالات شرعی 467 هزار زائر طی 6 ماهه نخست امسال

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی از ارائه خدمت به 467 هزار زائر در دفاتر پاسخگویی به سوالات دینی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

حجت الاسلام محمود عامری در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز با اشاره به اینکه 11 دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی در صحن و سرای بارگاه منور رضوی فعالیت دارند، گفت: تعداد 6 دفتر پاسخگویی ویژه برادران در صحن‌های آزادی، انقلاب، دارالحجه، گوهرشاد، رواق امام خمینی(ره)، مدرسه پریزاد و 5 دفتر نیز ویژه پاسخگویی به سوالات دینی خواهران در صحن‌های آزادی، انقلاب، جمهوری، دارالحجه، رواق امام(ره) مستقر است.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم مطهر رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: دفاتر فعال در صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی، رواق امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی و مدرسه پریزاد به صورت شبانه روزی و دو دفتر دیگر در رواق دارالحجه(عج) و صحن گوهرشاد از 9 صبح تا ده شب به زائران و مجاوران خدمات ارائه می دهند.
حجت الاسلام عامری افزود: در دفاتر پاسخگویی دینی به برادران در بخش سوالات شرعی بیش از 145 نفر کارشناس و در بخش سوالات اعتقادی بالغ بر 100 نفر کارشناس توفیق خدمت دارند.
وی اضافه کرد: همچنین در دفاتر پاسخگویی دینی به خواهران در بخش سوالات شرعی حدودا 130 نفر کارشناس و در بخش سوالات اعتقادی بیش از 80 نفر کارشناس مشغول به خدمت هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی