پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت اندیشگاه رضوی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و با همکاری انجمن مدریت کسب و کار ایران
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

معرفی کتاب «طراحی ارزش پیشنهادی» در کارگاه «یک کار آفرین موفق چه می‌خواند»  

کتاب‌  «طراحی ارزش پیشنهادی» اثر الکساندر اوستروالدر در حوزه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار با تمرکز بر منابع استارت آپی و دانش بنیان در برنامه‌ای با عنوان «یک کار آفرین موفق چه می‌خواند» که توسط اندیشگاه رضوی کتابخانه مرکزی رضوی با همکاری انجمن مدیریت کسب و کار ایران برگزار شد، معرفی شد. 

به گزارش آستان نیوز، دکتر رضا لطفی رئیس کمیته توسعه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان انجمن مدیریت کسب و کار ایران، وجود کتابخانه‌هایی با کتاب‌های آموزشی و مدیریتی را شرط موفقیت یک کار آفرین خواند و در این خصوص به معرفی کتاب «طراحی ارزش پیشنهادی» پرداخت که توسط انتشارات آریان قلم -یکی از مهم‌ترین انتشارات در انتشار آثارکارآفرین- منتشر شده است.
وی مشاهده جهان از دید مشتریان را یکی از مسائل کلیدی در آموزش کارآفرینی عنوان کرد که با شناخت دقیق نیازها و خواسته‌های مشتریان همراه است. 
لطفی، مشتری را قلب هر کسب ‌وکاری خواند و ادامه داد: در این کتاب ابزاری به شما ارائه می‌شود تا با کمک آن آنچه را که مشتریانتان می‌خواهند طراحی کنید و به آن‌ها ارائه دهید.
وی تصریح کرد: اگر کسب و کاری نوپا دارید یا تصمیتان این است که کسب و کار تازه‌ای را ایجاد کنید، لازم است دقت داشته باشید که طراحی ارزش پیشنهادی در آن اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.
رضا لطفی،طراحی ارزش پیشنهادی را فرآیندی پایان‌ناپذیر توصیف کرد که طی آن شرکت‌ها باید به طور مداوم ارزشهای پیشنهادی خود را بهبود بدهند تا با خواسته‌ مشتریان تناسب پیدا کند.
وی افزود: در این کتاب به تفکر سیستماتیک نیز توجه شده که برای پیشبرد کار تمام مراحل ادرای، سازمانی و دولتی به صورت به هم پیوسته از فضای کسب و کار حمایت کرده و برای کار آفرین ایجاد انگیزه می‌کنند. 
رئیس کمیته توسعه کسب و کارهای نوپا، استفاده از تفکر طراحی تعریف شده در این کتاب را فرصتی برشمرد که می تواند زمینه شناخت مشتری را فراهم آورد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی