پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

داور بخش بین‌الملل جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) تاکید کرد:
۱۴۰۲-۰۷-۲۴

ضرورت انتشار صدای اهل بیت(ع) با قصه‌ها و روایت‌ها / ما درباره انتشار معارف رضوی مسئول هستیم

داور بخش بین‌الملل جشنواره رسانه امام رضا(ع) گفت: برای انتشار معارف رضوی ما مسئول هستیم و باید صدای اهل بیت علیه السلام در قالب قصه‌ها و روایت‌ها باشیم.

محسن اسلام‌زاده داور بخش بین‌الملل جشنواره رسانه امام رضا(ع) در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در بخش بین‌الملل نوپا است اگرچه آثار دریافتی در این دوره از جشنواره از لحاظ کیفی خوب بودند اما برای افزایش تعداد آثار باید اقدامات تشویقی و حمایتی بیشتری در نظر گرفته شود.

وی در خصوص جایگاه و میزان اثربخشی رسانه در نشر معارف رضوی گفت: امروز رسانه حرف اول و آخر را می‌زند مخصوصاً برای نشر معارف دینی و رضوی ما مسئول هستیم تا صدای اهل بیت(ع) را در قالب قصه‌ها و روایت‌ها انتشار دهیم این یک رسالت بسیار مهم است چون رسانه است که می‌تواند سبک زندگی و منش اهل بیت را به آن طرف کره زمین برساند.

اسلام زاده تاکید کرد: باید از رسانه در سطح حرفه‌ای‌تر مانند مستند، سریال و فیلم سینمایی استفاده کنیم و باید وارد تولید و انتشار شویم.

وی برای بهره‌بندی بیشتر و کیفی تر از ظرفیت رسانه‌ای گفت: باید تولید محصولات رسانه‌ای در اولویت کار مسئولان امر قرار گیرد و ما ناگزیر هستیم به سمت تولید برویم چرا که تولید ملاک است و شیوه تبلیغ جدید، تولید آثار هنری است و بدون بهره‌مندی از آن تاثیرگذاری کم خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی