پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۴

بازديد علمي پژوهشي دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) از بيمارستان و خيريه جوادالائمه(ع) 

جمعی از فراگيران مركز نوآوري و كارآفريني دانشگاه بين‌المللي امام رضا (ع) از بيمارستان و زايشگاه خيريه جوادالائمه (ع) دیدن کردند.

به گزارش آستان نیوز،این بازدید با هدف آشنايي بيشتر با اصول و مهارت‌هاي عملي و آموخته‌هاي علمي كسب شده در دوره‌هاي مهارتي، در روز شنبه 22 مهر 1402 صورت پذيرفت. 
در اين بازديد پژوهشي، دانشجويان رشته مهندسي پزشكي از چندين واحد‌ بيمارستان و تجهيزات پزشكي مختلف در بخش‌هاي اورژانس، اتاق عمل، واحد احيا، راديوگرافي، آزمايشگاه و... ديدن كردند. در ادامه نیز دكتر اعلمي به عنوان نماينده واحد تجهيزات پزشكي بيمارستان و مدرس دوره‌هاي تعميرات تجهيزات پزشكي و مهندس كيخائي به عنوان كارشناس دفتر ارتباط با صنعت و مركز نوآوري دانشگاه دانشجويان را راهنمايي و همراهي كردند. 
شايان ذكر است: بازديد مشابهي نیز ویژه واحد خواهران دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در تاريخ 26 مهر به سرپرستي دكتر ابراهيم دانشي‌فر، عضو هيات علمي گروه مهندسي پزشكي، توسط مركز نوآوري برنامه‌ريزي شده و اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی