پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تولیت آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۷-۲۴

شیخ زکزاکی الگوی صبر و مقاومت برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین است

تولیت آستان قدس رضوی صبر و مقاومت شیخ زکزاکی را الگویی مناسب برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین دانست.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی پیش از ظهر امروز(دوشنبه 24 مهر 1402) در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و خانواده وی، که در مشهد انجام شد؛ اظهار کرد: نقش بنیادین جناب شیخ زکزاکی در هدایت و تربیت مردم آفریقا به سوی معنویت و ارزش‌های انسانی و الهی بسیار درخشان است.
وی با بیان اینکه انگیزه، تلاش، صبر و مقاومت جناب شیخ زکزاکی برای تمام مجاهدان عرصه تبلیغ دین یک الگوست، گفت: شما پرچم جهاد، اسلام و وحدت مسلمین را در آفریقا برافراشتید.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به قضایای روزهای اخیر فلسطین اشاره و عنوان کرد: فاجعه انسانی که این‌ روزها در غزه علیه ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال رقم خوردن است، به معنای حقیقی کلمه جنایت علیه بشریت بوده که صرف نظر از ملیت، نژاد، دین و مذهب، دل هر انسان با انصافی را به درد می‌آورد.
وی با بیان اینکه جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت مظلوم فلسطین، نقض آشکار حقوق بشر است، اظهار کرد: سکوت در برابر نسل‌کشی فلسطینی‌ها و محاصره غیرقانونی غزه توسط اسرائیل به گونه‌ای است که گویی وجدان بشریت مرده است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی ضمن قرائت آیه شریفه «أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ»، عنوان کرد: به پیروزی جریان حق و اسلام ناب بسیار امیدوار هستیم، جنایات دیوانه وار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه ناشی از وحشت و استیصال آنهاست زیرا خود را در معرض نابودی می‌بینند.
شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از میزبانی آستان قدس رضوی، گفت: خداوند متعال را به سبب فراهم آوردن توفیق زیارت حضرت رضا(ع) سپاسگزارم، امام رضا(ع) مظهر رأفت و مهربانی پروردگار در عالم هستند و این بارگاه نورانی محل آرامش انسان و زدودن غم و دردهاست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی