پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۴

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج سیدجعفر ماهرخسار، خادم باسابقه بارگاه امام هشتم علیه‌السلام و پیرغلام و مرثیه‌سرای اهل بیت علیهم‌السلام را تسلیت گفت.

به گزارش آستان نیوز، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حجت‌الاسلام حاج سیدجعفر ماهرخسار، خادم باسابقه بارگاه امام هشتم علیه‌السلام، پیرغلام و مرثیه‌سرای اهل بیت علیهم‌السلام موجب تأثر شد.
آن مرحوم تمام عمر خویش را صرف هنر عالمانه مداحی و ستایشگری فضایل و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام کرد و سال‌ها در جوار مطهر حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه والثناء به خدمتگزاری زائران و مهمانان این امام رئوف اهتمام ورزید و با نوای دلنشین خود، لحظاتی معنوی‌ برای اظهار ارادت خالصانه زائران بارگاه قدس رضوی به خاندان عصمت و طهارت فراهم آورد.
اینجانب درجوارمضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء، فقدان این خادم با اخلاص اهل بیت(ع) را به جامعه مداحان، خانواده بزرگ خدمت در آستان قدس رضوی، عموم علاقه‌مندان و بویژه خانواده معزز، تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را مسالت دارم.

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی