پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۲

انجام بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی در اردوی جهادی نذر شفاء زاهدان

حاشیه‌نشین‌های شهر زاهدان صبح جمعه میزبان پزشکان خادمیار و یاور رضوی کانون سلامت استان سیستان و بلوچستان بودند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان غلام عبدی دبیر کانون خدمت رضوی سلامت استان گفت: به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت بیش از ۳۰۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و دارویی در اردوی جهادی نذر شفاء، به حاشیه‌نشینان شهر زاهدان ارائه گردید. 

وی افزود: در این اردوی جهادی که با همت کانون سلامت صورت گرفت، ضمن شناسایی و غربالگری افراد نیازمند به خدمات درمانی با هماهنگی انجمن‌های ام.اس، کوتاه قامتان در خصوص معرفی بیماران، ضمن استقرار پزشکان عمومی، متخصص چشم، بینایی‌سنجی، داخلی و دندانپزشکی توانستند خدمات در خور توجهی را به مراجعین ارائه نمایند.

عبدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی مذکور از ساعت ۸ صبح شروع شد و در ساعت ۱۳ عصر جمعه به پایان رسید گفت: متخصص چشم و بینایی‌سنجی با ویزیت ۶۵ بیمار همراه با ارائه خدمات عینک و ویزیت پزشک عمومی با ۳۵ بیمار، از پر مراجعه ترین خدمات پزشکی بوده است. 

دبیر کانون سلامت خدمت رضوی استان سیستان و بلوچستان افزود: ۲۵ بیمار در بخش دندانپزشکی خدمات دهان و دندان دریافت کردند. 

عبدی با اشاره به ارائه خدمات رایگان برای ۱۵ بیمار جهت تحویل عینک افزود: در این اردوی جهادی ۳۰ نسخه دارویی تجویز و ۳ بیمار جهت اعمال جراحی به بیمارستان‌های طرف قرار داد و ۸ بیمار جهت دریافت خدمات پاراکلینیکی، سونوگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن و آزمایشگاه به مراکز تحت قرار داد جهت دریافت خدمات رایگان مورد اشاره معرفی شدند. 

عبدی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز بیماران در همان محل با ایجاد داروخانه پیچیده می‌شده گفت: قطعا داروهایی هم توسط پزشکان تجویز می‌شد که در داروخانه موجود نبود. لذا با هماهنگی به عمل آمده نسخه‌های بیماران جهت تامین دارو دریافت و پس از تامین داروی تجویز شده به صورت رایگان با هماهنگی انجمن‌های مورد معرفی به بیماران تحویل داده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی