پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۳

تشریح عملکرد شش ماهه امام رضایی کانون‌های خدمت رضوی ساری

معاون امور خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی ساری به تشریح عملکرد شش ماهه نخست سال جاری کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان پرداخت.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، سیدرضا عمادی عملکرد شش ماهه اول سال جاری این کانون در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی گفت: ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مردم دیار علویان و نیازمندان مرکز استان را ۸۶ میلیارد ریال رسیده است.

عمادی با اشاره به اینکه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری در حوزه توزیع سبد کالا جمعا به ارزش ۱۶ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال به نیازمند تحویل داده شده است افزود: در همین راستا وام‌های قرض‌الحسنه نیز جمعا به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام و کمک بلاعوض اختصاص داده شده است.

وی افزود: بابت تهیه و توزیع اطعام صلواتی به تعداد ۶۶،۲۴۷ پرس غذای گرم به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال و همچنین مبلغ ۶ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال هم بابت ۸۶ راس گوسفند عقیقه (قربانی)، گوشت قرمز و مرغ به خانواده‌های نیازمند و هدف توزیع شد.

معاون امور خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری در بخش دیگری از عملکرد شش ماهه اول سال از اعزام ۱۰۵ زائـــر زیارت اولی به بارگاه ملکوتی امام هشتم علی ابن موسی الرضا علیه السلام به ارزش مادی ۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال خبر داد و افزود: در طرح آقا حساب کردند ۵۲۲ نفر به مبلغ ۱ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال خدمت انجام شد و در اجرای برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی بالغ بر ۵۳۲ میلیون ریال هزینه شده است.

عمادی یکی دیگر از فعالیت‌های این کانون را برپایی ایستگاه‌های خدمت در شش ماهه اول سال جاری عنوان کرد و تصریح داشت: مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای برپایی این ایستگاه‌های ارائه خدمت هزینه شده است.

وی در ادامه افزود: هزینه مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال در عرصه تهیه جهیزیه، سرکشی از محرومین، کار آفرینی و اشتغال، اردوی جهادی(تعمیرات منزل )، مبارزه با ویروس کرونا، لوازم خانگی برای نیازمندان و تهیه و توزیع پوشاک از سری فعالیت‌های این نيمسال بوده است. 

عمادی خدمات حوزه سلامت را مبلغ ۳ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال در حوزه خدمات پزشکی و ویزیت بیماران و آموزش حوزه مشاوره و خانواده اعلام داشت. 

معاون امور خادمیاری دفتر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: خدا را شاکر هستیم که مورد محبت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام خدماتی جهت رفع مشکلات مردم نیازمند با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی در مرکز مازندران دیار علویان انجام شده و انشاءالله توفیق خدمت در این راه ادامه داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی