پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۳

برگزاری سی و هفتمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی مازندران در سوادکوه شمالی

سی و هفتمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران با حضور دبیران شهرستان‌ها، به میزبانی کانون خدمت رضوی سوادکوه شمالی در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان با اشاره به خدمات ارزنده کانون‌های رضوی در شهرستان‌های مازندران گفت: مهمترین بحث با موضوع تحکیم خانواده و آسیب‌پذیر بودن خانواده‌ها و کمک به جوانان در ازدواج آسان و تسهیل در امر تشویق به فرزندآوری برگزار شد.

امام‌زاده اظهار امیدواری کرد: اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تنها برای اقدامات راهبردی و عملیاتی افزایش نرخ جمعیت، رشد موالید، نرسیدن به سیاه‌چاله جمعیتی و استفاده از فرصت پنجره جمعیتی در شرایط کنونی است تا با برخی اقدامات برنامه‌ریزی شده از سالمندی جامعه پیشگیری شود.

امام‌زاده اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای برون‌رفت از بحران‌های جدی مانند کاهش نرخ فرزندآوری و پیری جمعیت، روند افزایشی سالمندی، وضعیت آینده جمعیت جوان و سالمند در کشور و افزایش نرخ ازدواج و فرزندآوری و کاهش نرخ طلاق را به عنوان مهمترین راهکارها برای رسیدن به جامعه جوان عنوان کرد.

وی افزود: به زودی در قالب طرحی با استفاده از دانش و تجارب کارشناسان مجرب خانواده با برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای حل این چالش اجتماعی به بهترین شکل به ایفای نقش خواهیم پرداخت.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی