پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

تجمع گسترده زائران حرم مطهر رضوی در محکومیت جنایات رژیم صهیو‌نیستی

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین باحضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین ظهر امروز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر با حضور تولیت آستان قدس رضوی در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم با اشاره به اینکه جنایات اسراییل در غزه و بیمارستان معمدانی پرده از تزویر، دورویی و ریای مدعیان حقوق بشر برانداخت، گفت: هر کسی که با جنایت این روزهای اسراییل در غزه ساکت نماند و در دفاع از انسانهای مظلوم و زنان و کودکان پرپر شده و در مقابله با ظلم ظالمان حرکتی انجام دهد پیش خدا ماجور است.
وی اظهار کرد: پارسال دشمنان به خونخواهی یک زن با شعار زن زندگی آزادی قصد داشتند ایران را به آتش بکشند و همه نهادهای حقوق بشری و ظرفیت رسانه ای، دیپلماسی، هنری و ورزشی و تبلیغاتی را به میدان آوردند تا به صورت ملت ایران چنگ زنند اما امروز در مقابل جنایات اسراییل همه آنها ساکت هستند.
رستمی افزود: تجمع امروز ما در حرم مطهر رضوی دارای پیامهایی است از جمله این که در این میدان روشن، هر انسانی که سکوت کند و راضی به رفتار اسراییل باشد روسیاه شده و دروغ و نفاق آنها در دفاع از حقوق بشر اثبات شده است.
وی ادامه داد: نتیجه حاکمیت طاغوت، چه طاغوت روشن جنایت، مثل صدام، هیتلر و چنگیز یا طاغوتهای نقابدار و لبخند به لب و دستکش مخملی بر روی مشت فولادی همین است. ظلم و جنایت می‌شود و افراد بیگناه کشته می‌شوند اما صدایی از حاکمان طاغوت شنیده نمی‌شود. ملتهای منطقه در زیر سیطره چنین طاغوتهایی هستند اینجاست که باید قدر ولایت الهی و زندگی در جامعه ای که هنوز در آن غیرت نمرده است را بدانیم.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: خون ملتهای منطقه به جوش آمده است اما نظامهای منطقه به جای همراهی با ملت خود باید جلو ملت خود بایستند تا به اسراییل تعرض نشود.
وی با بیان این که از برکت انقلاب و اسلام مقاومت نتیجه داده است افزود: مقاومت و بیداری اسلامی مستضعفان و مظلومانی که با سنگ شروع کردند در «طوفان الاقصی» کاری کردند که هیمنه اسراییل را شکست و افسانه شکست ناپذیری اسراییل فروریخت و قابل ترمیم نیست و جنایات اسراییل برای این است که عملیات طوفان الاقصی فراموش شود.
در ادامه مراسم، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در وصف مظلومیت شهدای غزه به  نوحه سرایی پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی