پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

استقبال مردمی از چهارشنبه امام رضایی سینماها

یک روز مانده تا برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، آثار برتر بخش تولیدات تصویری در دو پردیس سینمایی مشهد، اکران و با استقبال مردم مشهد همراه شد.

به گزارش آستان‌نیوز، با ابتکار صورت گرفته در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، پیش از مراسم اختتامیه برگزاری سه رویداد مرتبط پیش‌بینی شد که یکی از آنها اکران آثار برگزیده بخش تولیدات تصویری، در سینماهای مشهد بود.

این اکران‌ها از صبح امروز در پردیس‌های سینمایی گلشن و پارک‌بازار آغاز شد و فیلم‌های کوتاه، پویانمایی، نماهنگ و مستندهای برگزیده سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع)، ویژه دو گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان، به اکران در آمد.

مستند «پسرخاله‌ها»، فیلم کوتاه «زیارت اولی‌ها»، مستند «پابه‌پای خورشید»، نماهنگ «پرچم صلح»، فیلم کوتاه «تقاطع»، مستند «خارج از محدوده»، فیلم کوتاه «حکایت ام علی» و مستند «این خانه روشن است» آثار بخش بزرگسال این اکران بود و در بخش کودک و نوجوان این رویداد نیز سه پویانمایی «حوض فیروزه»، «کاسه برنجی» و «آستان خورشید» و همچنین نماهنگ «آستان رضا» برای علاقه‌مندان اکران شد.

این چهارشنبه امام رضاییِ سینمایی، یک نشست نقد و بررسی تخصصی هم داشت که طی آن، مراسم اکران، رونمایی و نقد و بررسی مستند «شکوه ارادت» در پردیس پارک بازار برگزار شد.

این ابتکار ستاد برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) مورد استقبال مردم مشهد قرار گرفت و بسیاری از علاقه‌مندان به آثار سینمایی، به تماشای آثار امام رضایی نشستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی