پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

معرفی دستاوردهای داروسازی ثامن در کنگره «بیماری‌های ریه و‌ مراقبت‌های ویژه ریه»

دهمین کنگره بین‌المللی «بیماری‌های ریه و‌ مراقبت‌های ویژه ریه» با مشارکت شرکت داروسازی ثامن، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش آستان نیوز، این کنگره به همت انجمن ریه ایران با حضور جمعی از متخصصان، پزشکان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از امروز تا جمعه 28 مهر ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است. 
شرکت ثامن در راستای معرفی جدیدترین دستاوردهای دارویی خود در حوزه بیماری‌های ریه از جمله بیماری سیستیک فیبروزیس(سی.اف) و گفت‌وگو و تبادل نظر با متخصصان حاضر در کنگره بیماری‌های ریه و‌ مراقبت‌های ویژه ریه در بخش غرفه‌های نمایشگاهی این کنگره حضور بهم رسانده است. 
بیماری سیستیک فیبروزیس یک بیماری مادرزادی صعب‌العلاج ریوی است که به طور عمده کودکان را در می‌گیرد. شرکت ثامن نیز با توجه به اهمیت این موضوع، تولید داروهای بیماران سی‌اف را در دستور کار قرار داد و برای اولین بار در ایران ۳ داروی استنشاقی با کاربرد ویژه در بیماران سیستیک فیبروزیس را تولید و عرضه کرد. 
این شرکت در چند سال اخیر تولید سبد دارویی این بیماران را برای درمان و افزایش عمر آن‌ها دنبال کرده است و در نخستین قدم توانست محلول سدیم کلراید استنشاقی ۷ درصد با نام تجاری «ثاموسالین» را به بازار عرضه کند.  
شایان ذکر است، داروسازی ثامن، یکی از شرکت‌های بزرگ داروسازی کشور به شمار می‌آید که در طول بیش از سه دهه فعالیت خود در کنار تولید محلول‌های تزریقی حجیم (انواع سرم‌ها)، محصولات متنوعی را در دسته‌های مختلف دارویی به ویژه در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج تولید می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی