پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۷-۲۶

تشکیل سه کمیته تخصصی حول محورهای اصلی دومین رویداد دعوت

دبیر رویداد فناوری های سلامت و درمان(دعوت) از تشکیل سه کمیته تخصصی حول محورهای اصلی دومین رویداد دعوت خبر داد.

دکتر مزیدی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: طبق اقداماتی که پس از اطلاع‌رسانی رسمی دومین رویداد دعوت توسط شرکت صنایع پیشرفته رضوی و دبیرخانه دومین رویداد انجام شد، کمیته‌های تخصصی حول محورهای اصلی رویداد تشکیل شده است.
او گفت: این سه کمیته تخصصی با هدف ارزیابی دقیق و منتورینگ طرح ها با عناوینی شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمیته دارو و کمیته اقتصاد دیجیتال در سلامت تشکیل شده است که اعضای کمیته‌ها متشکل از اساتید دانشگاه، کارشناسان و خبرگان هستند.
دبیر رویداد فناوری های سلامت و درمان(دعوت) ادامه داد: طرح‌های ارسالی به این کمیته‌ها، با هدف بررسی طرح‌ها در محورها و سیاست‌های تعیین شده، توسط اعضای کمیته مورد ارزیابی قرار گرفته است.
او افزود: طرح‌ها پس از ارزیابی اولیه وارد مرحله دوم داوری می‌شوند که این مرحله به صورت جلسات متمرکز در شرکت صنایع پیشرفته رضوی با مشارکت اعضای کمیته‌ها و کمیته سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.
مزیدی درباره اهداف تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: این کمیته به منظور ارزیابی دقیق‌تر، طرح‌ها را از دید سرمایه‌گذاری بررسی می‌کند تا چنانچه مورد نظر مشارکت‌کنندگان در رویداد قرار گرفت، اقدامات لازم برای حمایت و یا سرمایه‌گذاری طرح‌ها انجام شود.
او بیان کرد: از همین رو نخستین جلسه مرحله دوم ارزیابی با کمیته تجهیزات و ملزومات پزشکی آغاز شد که در این جلسه کمیته سرمایه‌گذاری و کمیته تجهیزات پزشکی با کمک هم به داوری‌ها پرداختند.
دبیر رویداد فناوری‌های سلامت و درمان(دعوت) تصریح کرد: در این جلسات، فناوران طرح‌های خود را به صورت مجازی ارائه طرح کردند و داوران و سرمایه‌گذاران نیز به بررسی اولیه طرح‌ها پرداختند.
او افزود: نتیجه این مرحله از داوری‌ها در هر سه کمیته منجر به معرفی طرح‌های نهایی برای ارائه در رویداد خواهد شد که در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری رویداد دعوت، فعالیت منتورینگ یا مربّی‌گری آن‌ها به پایان برسد. شرکت صنایع پیشرفته رضوی نیز آماده است هر کمکی که نیاز است، ارائه دهد تا طرح‌های کامل و با ابعاد مختلف برای ارائه آماده شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی