پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی تاکید کرد:
۱۴۰۲-۰۷-۲۶

انفعال و سوگیری مجامع جهانی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی شرم آور است

دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بیانیه ای با اشاره به سوابق جنایت های صهیونیست و کینه و عداوت دیرین آنها نسبت به انسانیت، حمله بی‌رحمانه و غیرانسانی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، این نهاد علمی و فرهنگی ضمن محکومیت نسل کشی در غزه و اشاره به سوابق جنایت های رژیم صهیونیستی و کینه و عداوت دیرین آنها نسبت به انسانیت، از مجامع بین المللی و عدم کارایی آنها در زمینه صلح و آرامش جهانی انتقاد کرده و نهاد علم در جوامع اسلامی را مخاطب خود در تلاش برای آگاهی بخشی و تبیین هوشمندانه ایدئولوژی مزورانه استکبار جهانی در ساحات مختلف علم و فرهنگ و رسانه‌های مدرن قرار داد.
در بیانیه دانشگاه علوم اسلامی رضوی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
لتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا...؛ مسلما يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏ اند دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت(مائده، 82).
تاریخ دگر بار شاهد آشکار شدن کینه های خفته و عداوت دیرین خوانش های افراطی و استکباری از دین یهود نسبت به مؤمنین و مستضعفین عالم است؛ فصل جدیدی از جنایت نژادپرستانه و غیرانسانی که این بار از سوی مدعیان جهانی آزادی، عدالت و حقوق بشر علیه مردم مظلوم فلسطین صورت می‌گیرد؛ این جاست که تهی بودن این شعارها از هر گونه معنای اصیل و حکیمانه روشن شده و برداشت‌های منفعت طلبانه و عوام فریبانه از آن‌ها رخ می‌نمایاند.
در این میان آن چه تأسف بار و شرم آور است، انفعال و سوگیری مشهود مجامع جهانی و نهادهای بین المللی است؛ نهادهایی که در چنین بزنگاه‌هایی ناکارامدی آن‌ها در برقراری صلح و آرامش جهانی بیش از پیش آشکار می‌شود.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی جنایات رژیم سفاک و نژادپرست صهیونیستی به ویژه حمله بی‌رحمانه و غیرانسانی به بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم می‌نماید و بار دیگر با توجه دادن به این مهم که صهیونیسم، امروز تجلی یک تاریخ کینه توزی، نژاد پرستی، استکبار، فریب و ریاکاری نه فقط علیه مسلمین و مؤمنین بلکه علیه انسانیت است، مسئولیت نهاد علم در جوامع اسلامی نسبت به یاری مستضفین عالم را یادآور می شود. مسئولیتی به مراتب سنگین‌تر و بنیادی تر نسبت به گذشته در تولید و بسط حکمت و معرفت توحیدی و پرده‌برداری هوشمندانه از ایدئولوژی مزورانه استکبار جهانی که در ساحات مختلف علم و فرهنگ و رسانه‌های مدرن رخنه نموده است. بی تردید آگاهی و حکمت مقدمه رهایی است.
 وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ، إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ؛ و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی