پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع):
۱۴۰۲-۰۷-۲۶

آموزش‌ های معرفتی در مهدالرضا گامی موثر در تعمیق باورهای دینی کودکان است

مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس در بازدبد از مجموعه مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی طبس گفت: آموزش آموزه‌های قرآنی و معرفتی در مهدالرضا گامی موثر در تعمیق باورهای دینی در بین کودکان است.

 به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) کاشمر با همراهی  قاسم زاده مدیر آستان مبارک از مجموعه مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی بازدید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین احمدی در این بازدید اظهار کرد: آموزش‌های مهدالرضا گامی موثر در تعمیق باورهای دینی در بین کودکان است.
وی با بیان اینکه آموزش مفاهیم دینی به کودکان امری بسیار مقدس است، گفت:  در دورانی که شیطان و شیاطین مدام در حال انحراف فرزندان از مسیر الهی هستند مجموعه مهدالرضا و پیش دبستانی شکوفه‌های رضوی زلال معرفت الهی را به نونهالان آموزش می‌دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.
 لازم به ذکر است مجموعه آموزشی مهدالرضا با در اختیار داشتن حدود 200 نونهال از مهمترین مراکز آموزش قرآن کریم در سطح منطقه است که آموزه‌های قرآنی و معرفتی را در قالب شعر و داستان به نونهالان آموزش می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی