پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تأکید کرد؛
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

لزوم نشر آثار جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در سطح عمومی جامعه

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره بر لزوم گسترش و نشر آثار جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در سطح عمومی جامعه تأکید کرد. 

دکتر امیدعلی مسعودی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که صبح امروز ۲۷ مهر در سالن ماهنمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: دنیای امروز، دنیای رسانه است و از طریق رسانه می‌توانیم با جهان پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کنیم.
وی با بیان این‌که از طریق رسانه می‌توانیم فرهنگ ملی و دینی خود را گسترش دهیم، افزود: فرهنگ رضوی نیز بخشی از ثروت ملی و حتی بین‌المللی ما است که باید در مسیر اشاعه این فرهنگ والا و ارزشمند و پایبندی به آن تلاش کنیم. 
در ادامه داور سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: آثار رسیده به جشنواره امسال از نظر کمی و کیفی، سطح بالاتری نسبت به دو دوره قبل داشت و شاهد توجه عموم مردم به ویژه هنرمندان در این دوره بودیم؛ هنرمندانی که با خلق آثار بسیار ارزشمند، ارادت خود را به آقا امام رضا(ع) نشان دادند. 
وی بیان کرد: کار داوری ما نیز در این دوره جشنواره بسیار دشوار بود، چراکه آثار نه تنها از نظر محتوا و ظرفیت‌های معنوی بسیار به یکدیگر نزدیک بودند بلکه از نظر جلوه‌های هنری نیز خلاقانه بودند. 
مسعودی با اشاره به وجود آثار فاخری از استادان برجسته کشور در بین آثار رسیده به سومین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: در برگزاری جشنواره در سال‌های آینده باید به سراغ دانش‌آموزان نیز رفت و آنان را نیز از خوان نعمت امام رضا(ع) برخوردار کرد. 
وی افزود: در واقع امیدوارم در دوره بعدی جشنواره، علاوه بر حمایت‌های مراکز هنری و رسانه‌ای کشور از پدیدآورندگان  آثار، شاهد گسترش این آثار در سطح عمومی جامعه به ویژه  بین دانش‌آموزان و دانشجویان باشیم. 
‌این عضو هیئت علمی دانشگاه سوره خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانش‌جویان، آینده‌سازان این کشورهستند. بی‌شک اگر این کشور با فرهنگ و معارف رضوی مدیریت شود، بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی