پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دکتر عبدالکریم خیامی داور سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع):
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

بستر تولید آثار با نگاه بین المللی در جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) فراهم است

دکتر عبدالکریم خیامی داور سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: می توان امیدوار بود در دوره های بعد آثر جهانی تر در این جشنواره ارائه شود.

دکتر عبدالکریم خیامی داور سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که امروز 27 مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز گفت: توفیق داشتم در سه دوره این جشنواره داور باشم و در مجموع شاهد رشد کمی و کیفی در آثار بودم. تلاش شده که موضوع انتخاب شده جدید باشد و یا زاویه نگاه و منظر پرداخت به آن موضوع تازه باشد و بتواند مخاطب وسیع تری را درگیر کند. به لحاظ قالب های رسانه ای نیز با نوآوری هایی مواجه بودیم که در این دوره جذاب بود و جوان تر ها به دلیل آشنایی بیشتر با فناوری های جدید کار رسانه ای خوبی ارائه کرده بودند و فکر می کنم در مجموع می توانیم امیدار باشیم در دوره های بعدی آثار جهانی تری ارائه شود.
وی گفت: اهل نظر معتقدند در جهان رسانه ای شده ای قرار داریم اینقدر که ما از رسانه ها تاثیر می پذیریم از دیگر نهادها، گروه ها ومنابع دیگر پیام دریافت نمی کنیم بیش از اندازه جهان تصویری شده است و امروز اگر کسی بخواهد چنین منابع نابی را معرفی کند چاره ای ندارد جز اینکه از مسیر هنر عبور کند. 
داور سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره و رویدادهای این چنینی توجه جمع قابل توجهی از اهالی رسانه و هنر را به این موضوع و این ساحت قدسی جلب می کند و از این ایستگاه این ساحت قدسی شناخته می شود و گردش اطلاعات، گردش محتوا ، تجربه و هم افزایی انجام می شود و می توان از برترین ها حمایت کرد و دیگر کارکردهای این جشنواره ها را نیز دنبال کرد .
امسال آثاری دریافت کردیم که سال گذشته حائز رتبه نشده بودند اما آثار شاخص سال گذشته را دیده و ملاک های داوری را سنجیده و با ایده ای نو امروز حائز رتبه شده است.
وی با اشاره به همزمانی اختتامیه این جشنواره با جنایات صهیونیست ها گفت: از یک منظر شما در این فیلم ها، نماهنگ ها و کارهای پویا نمایی، برنامه های تلویزیونی و... فاصله زیاد بین رافت امام رئوف و دلداگی های به ایشان و جبهه ایمانی که با پروردگار خود و جامعه دینی حول این ساحت را می بینید که در مقایسه با فجیع ترین اتفاقاتی که در تاریخ هر چند صد سال رخ می دهد این آثار به خوبی نشان می دهد که چه چیزی برحق است آثاری که با اشک و با عشق ساخته شده نشان می دهد که انسان بودن، فطری بودن و مهربان بودن یعنی چه و می توانید آن را با تصاویری که از بیمارستان های غزه به دست می رسد از کودکان و زنان و مظلومان فلسطین مقایسه کنید و اوج قسات را ببینید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی