پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر خبرگزاری تسنیم در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع):
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

رسانه ها در جهت دهی و شکل دهی افکار عمومی نقش اساسی دارند

مدیر خبرگزاری تسنیم در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: رسانه ها در جهت دهی و شکل دهی افکار عمومی نقش اساسی دارند.

سید مجید قلی‌زاده‌، مدیر خبرگزاری تسنیم در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: امروزه رسانه ها و شبکه های اجتماعی در واقع مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارند و آن ها هستند که می توانند به آنچه که در ذهن مردم می گذرد، نقش بدهند از طرفی این نقش اساسی رسانه ها در جهت دهی و شکل دهی به افکار عمومی است و از سوی دیگر وجود مقدس امام رضا(ع) که می فرماید اگر مردم محاسن کلام ما را می دانستند از ما پیروی می کنند ضرورتی را می رساند که وظیفه اساسی رسانه ها در جهت شناسایی و رساندن وقایع و افکار دینی است به نظر من این جشنواره در این جهت بسیار می تواند کمک کند.
به لطف خد امروز که شاهد برگزاری اختتامیه سومین دوره هستیم آثار از نظر کمی و از نظر کیفی در همه زمینه ها زیاد و غنای بیشتری دارد. امروز بیش از 8 کشور در این جشنواره حضور یافتند که این به غنای افکار عمومی و آثار اضافه کرده است و امیدوارم این مسیر تعالی سال به سال رشد بهتری داشته باشد .
وی گفت: این جشنواره دو طرفه است باید توجه کنیم که هم اهالی قلم و هنر باید تلاش کنند تا این معارف حضرت رضا(ع) را در قالب های هنری، گرافیک، مقاله، مصاحبه و... انتقال دهند و اگر ما بتوانیم این وظیفه را به خوبی انجام دهیم قطعا مردم دنیا نسبت به مسائل دینی و نسبت به وجود مقدس حضرت رضا(ع) معرفت پیدا می کنند.
وی با اشاره به جنایات اسرائیل در روزهای اخیر گفت: این جنایات وظایف رسانه ها را بیشتر می کند چهار رسانه صهیونیستی یک آپارتاید خبری را برگزار می کنند و رسانه های آزاد جهان باید جنایات این رژیم را در غزه و فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی