پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیمشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

اقدام حماس اقدامی پیش دستانه بود چرا که اسرائیل گفته بود که غزه را با خاک یکسان خواهد کرد 

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اقدام حماس اقدامی پیش دستانه بود چرا که اسرائیل گفته بود که غزه را با خاک یکسان خواهد کرد 

دکتر حمیدرضا مقدم فر داور جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: جشنواره های رسانه ای معمولا جشنواره هایی اثرگذار و جریان ساز هستند در مورد امام رضا(ع) یک موضوع تاریخی وجود دارد یعنی در سال های گذشته حرم مطهر رضوی به عنوان مکانی که میلیون ها انسان به آنجا پناهنده می شوند، زیارت و عبادت می کنند و مملو از رویداد و داستان و خاطره و مفاهیم نورانی و بلندی است که دنیا باید از آن مطلع شود، بود اما در سال های اخیر اهل رسانه کوتاهی کرده است ولی خوشبختانه طی دو سه سال اخیر این جشنواره راه اندازی شده است و ما شاهد حرکات خوب و اثرگذار بودیم.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توفیق داشتم طی این چندسال داور باشم، آثار دریافتی امسال رشد فزاینده ای داشته است. اهالی رسانه اهتمام بلندی داشتند و ارتقای خوبی از نظر کمی و کیفی وجود داشت اما کافی نیست چون حرم مطهر رضوی ظرفیت بسیار زیادی دارد و ما هنوز به آن دسترسی پیدا نکرده ایم و فکر می کنم امروز نه فقط تشیع بلکه دنیا تشنه دانستن و آشنایی با اینها هستند و ما اهل رسانه وظیفه داریم ایشان را به دنیا معرفی کنیم.
وی با اشاره به قضایای اخیر غزه گفت: ما قبلا دو جنگ داشتیم یکی در میدان رزم بود و دیگری در میدان رسانه، شما حق و باطل را در هر دو میدان می بینید در میدان رسانه صهیونیست ها سعی می کردند با دروغ و القای اخبار رسانه ای افکار عمومی را منحرف کنند از طرف دیگر میدان رسانه های حق طلب است که در طرف مظلومیت مردمی که 75 سال زیر بار ظلم بودند، قرار دارند و در واقع اقدام حماس اقدامی پیش دستانه بود و در روزهای اخیر اسرائیل گفته بود که غزه را با خاک یکسان خواهد کرد.
اهالی رسانه در جبهه اردوگاه حق باید مظلومیت های مردم فلسطین و فریب های رژیم صهیونیستی را نشان دهند چرا که رسانه های حامی اسرائیل هم کم نیستند و بسیاری در آن ها سهام دارند و سعی می کنند این دروغ و فریب را به دنیا نشان دهند.
داستان غزه در هر شرایطی که باشد یعنی پیروزی محقق شده است و آغاز یک پایان است چرا که پایان رژیم اشغالگر با این اقدام آغاز شده است و با بمباران بیمارستان همه فریب های آن ها خنثی شد ابتدا افتخار کردند اما بعد از اینکه متوجه شدند دنیا آن را نپسندیده است، گفتند این کار خود حماس بوده است و رژیم صهیونیستی مانند کسی است که در باتلاقی گرفتار شده است و هر چه دست و پا می زند بیشتر فرو می رود و این زمانبندی سقوط را نزدیکتر می کند.  

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اقدام حماس اقدامی پیش دستانه بود چرا که اسرائیل گفته بود که غزه را با خاک یکسان خواهد کرد .
دکتر حمیدرضا مقدم فر، داور جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: جشنواره های رسانه ای معمولا جشنواره هایی اثرگذار و جریان ساز هستند که خوشبختانه طی  سه سال اخیر این جشنواره نیز در همین مسیر گام برداشته و ما شاهد حرکات خوب و اثرگذار در این دوره بودیم.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توفیق داشتم طی این چندسال داور باشم، آثار دریافتی امسال رشد فزاینده ای داشته است. اهالی رسانه اهتمام بلندی داشتند و ارتقای خوبی از نظر کمی و کیفی وجود داشت اما کافی نیست چون حرم مطهر رضوی ظرفیت بسیار زیادی دارد و ما هنوز به آن دسترسی پیدا نکرده ایم. فکر می کنم امروز نه فقط تشیع بلکه دنیا تشنه دانستن و آشنایی با معارف رضوی هستند و ما اهل رسانه وظیفه داریم ایشان را به دنیا معرفی کنیم.
وی با اشاره به قضایای اخیر غزه گفت: ما قبلا دو جنگ داشتیم یکی در میدان رزم و دیگری در میدان رسانه، شما حق و باطل را در هر دو میدان می بینید. در میدان رسانه صهیونیست ها سعی می کردند با دروغ و القای اخبار رسانه ای افکار عمومی را منحرف کنند از طرف دیگر میدان رسانه های حق طلب است که در طرف مظلومیت مردمی که 75 سال زیر بار ظلم بودند، قرار دارند و در واقع اقدام حماس اقدامی پیش دستانه بود و در روزهای اخیر اسرائیل گفته بود که غزه را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی گفت: اهالی رسانه در جبهه اردوگاه حق باید مظلومیت های مردم فلسطین و فریب های رژیم صهیونیستی را نشان دهند چرا که رسانه های حامی اسرائیل هم کم نیستند و بسیاری در آن ها سهام دارند و سعی می کنند این دروغ و فریب را به دنیا نشان دهند.
داستان غزه در هر شرایطی که باشد یعنی پیروزی محقق شده است و آغاز یک پایان است چرا که پایان رژیم اشغالگر با این اقدام آغاز شده است و با بمباران بیمارستان همه فریب های آن ها خنثی شد ابتدا افتخار کردند اما بعد از اینکه متوجه شدند دنیا آن را نپسندیده است، گفتند این کار خود حماس بوده است و رژیم صهیونیستی مانند کسی است که در باتلاقی گرفتار شده است و هر چه دست و پا می زند بیشتر فرو می رود و این زمانبندی سقوط را نزدیک تر می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی