پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده اصفهانی سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع):
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

وقتی برای اهل بیت(ع) کار می‌کنم، حال دلم خوب می‌شود

برگزیده بخش رسانه های صوتی و تصویری سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: تولید آثار رسانه‌ای برای اهل بیت(ع) مایه رضایت قلبی‌ام است.

علیرضا امینی‌منش در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که صبح امروز در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: اهل اصفهان هستم و حدود 17 سال سابقه فعالیت رسانه‌ای دارم و امسال برای اولین بار توفیق شرکت در این جشنواره نصیبم شد.
وی با اشاره به سابقه همکاری خود با آستان قدس رضوی به عنوان خادمیار رسانه‌ای حرم مطهر رضوی گفت: از حدود سال 95 در ادوار مختلف همراه با تنی چند از خادمیاران رسانه ای از اصفهان به مشهد مشرف می‌شوم و آثاری در قالب کلیپ برای انتشار در فضای مجازی و رسانه ملی تولید می‌کنیم.
امینی‌منش افزود: نماهنگی که امسال در دهه کرامت برای میلاد باسعادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی تولید کردیم، به این جشنواره راه‌یافت و حایز رتبه شد.
این برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در بخش رسانه های صوتی و تصویری در خصوص وجه تمایز این جشنواره با سایر جشنواره‌های مشابه نیز بیان کرد: این جشنواره به نام امام رضا(ع) که عشق و زندگی ما است، تعلق دارد.
وی ضمن بیان خاطره‌ای از حضور خود در حرم مطهر رضوی گفت: فیلم‌برداری در حرم مطهر همیشه آرزویم بود و پس از آن‌که فعالیتم را در صدا و سیما آغاز کردم، بسیار تلاش کردم تا بتوانم در این آستان مقدس نیز خدمت کنم. خدا را شاکر هستم که این توفیق نصیبم شد و توانستم انجام وظیفه کنم. 
امینی‌منش ادامه داد: ما به عشق و رضای اهل بیت(ع) زندگی می‌کنیم، امام رضا(ع) نیز بالاترین نعمت برایمان هستند. ما وقتی برای اهل بیت(ع) کار می‌کنیم، حال دلمان هم خوب می‌شود. 
وی تصریح کرد: امروزه آثار رسانه‌ای امام رضایی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، بیشتر از سایر قالب‌ها دیده می‌شود و من نیز شاهد بازخوردهای بسیار خوبی تاکنون بوده‌ام.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی