پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

یوسف سلامی، برگزیده جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) :
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

نگاه متفاوت به سوژه، زمینه ساز تولیدات رسانه ای موثر است

یوسف سلامی برگزیده جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با اشاره به این که نگاه متفاوت به سوژه، تولیدات موثرتری را رقم می زند، گفت: آثار این جشنواره می تواند در ترویج سیره رضوی اثرگذار باشد.

یوسف سلامی خبرنگار رسانه ملی و برگزیده سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز گفت: برای چندمین بار است که در این جشنواره شرکت می کنم و از این جهت که فکر می کنم آثارم می تواند در جامعه امروز تاثیرگزار باشد و نقشی در ترویج سیره رضوی ایفا کند در این جشنواره شرکت می کنم.
سلامی به یک نکته جالب هم اشاره کرد: امروز روز تولد من هست و انتخاب خود را در این جشنواره هدیه ای از سوی امام رضا(ع) می دانم که در این روز توسط حضرت غافلگیر شدم.
وی گفت: در سطح کشور و دنیا جشنواره های زیادی برگزار می شود که قطعا تاثیرگزار هستند اما نیاز است در این جشنواره های تخصصی، اطلاعات، موضوعات و سوژه های بیشتری از سیره و منش حضرت رضا(ع) دراختیار خبرنگاران، اهالی رسانه و هنرمندان قرار داده شود تا بستر تولیدات فاخر و اثرگذار هر چه بیشتر فراهم شود.
 وی با اشاره به نقش این جشنواره و تاثیرگزاری آن گفت: باید نگاه متفاوتی داشته باشیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشیم و نیاز به تغییرات است تا در چرخه تکرار قرار نگیریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی