پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درحاشیه جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) :
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

باید از همه ظرفیت های رسانه ای برای رساندن پیام مظلومیت فلسطین استفاده کنیم

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت: باید از همه ظرفیت های رسانه ای برای رساندن مظلومیت مردم فلسطین استفاده کنیم

سپهر خلجی داور سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه اختتامیه این جشنواره گفت: امسال توفیق داشتم برای سومین سال پیاپی داور این جشنواره باشم امسال آثار هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتقا پیدا کرده بود و نشان می دهد این جشنواره به مرور مسیر خودش را طی می کند و رسانه ها سعی می کنند حق مطلب را با انتشار نام مبارک امام رضا(ع) و سیره و منش ایشان ادا کنند.
وی گفت: در حوزه مربوط به خبر و گزارش کماکان آثار مربوط به استان های خراسان پربارتر است که امیدوارم به مرور بتوانیم آثار بیشتری را در ارتباط با سیره رضوی از دیگر استان های کشور داشته باشیم.
خلجی یادآور شد: در این جشنواره آثار زیادی از کشورهای حوزه مقاومت داشتیم و نشان می دهد که این ظرفیت وجود دارد و بسیاری دوست دارند در این جشنواره شرکت کنند و امیدوارم این جشنواره با قوت به مسیر خود ادامه دهد .
داور سومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) گفت این روزها شاهد هولناک ترین جنایات بشری و سکوت مرگ بار مجامع بین المللی و رسانه هایی هستیم که در موضوعات دیگر جریان سنگین بین المللی ایجاد می کنند، اما همین رسانه ها در مقابل تکه تکه شدن مردم فلسطین سکوت کرده اند و حتی حمایت می کنند و ما باید از همه ظرفیت های رسانه ای برای رساندن پیام مظلومیت مردم فلسطین استفاده کنیم.
وی افزود: نقش آمریکا را هم از منظر مالی هم معنوی و هم تسلیحاتی می بینیم و این جای شرمندگی دارد که این جنایات فجیع توسط رژیم کودک کش در حق مردم مظلوم غزه انجام می شود البته مسئله اصلی در حوزه نظامی این است که رژیم صهیونیستی دچار شکست اطلاعاتی شده است و الان از نظر نظامی نمی توانند با رزمندگان فلسطینی مبارزه کنند بنابراین به انتقام گرفتن از مردم فلسطین پرداخته اند. امیدوارم صدای مردم فلسطین به گوش همه مردم بیدار و آزاده در کشورهای مختلف برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی