پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی:
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

جشنواره های تخصصی رقابت و رفاقت ایجاد می کنند 

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: این جشنواره ها رقابت و رفاقت ایجاد می کند و باعث ارتقاء سطح رسانه در کشور می شود.

 ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: به عنوان متولی صنف مطبوعات و خبرگزاری های کشور از هر گونه رقابت و اتفاق و رویدادی که اصحاب رسانه را به یکدیگر نزدیک کند و باعث بازتاب عملکرد دوستانی که همواره بازتاب دهنده اتفاقات و رویدادهای دیگر هستند استقبال می کنیم و از نظر صنفی اتفاق خوبی است که هم رقابت و هم رفاقت ایجاد می شود و باعث  رشد وارتقای روزنامه نگاری و فضای رسانه در کشور می شود.
وی افزد: حضرت رضا(ع) برای ما صرفا امام مهربان و حرم ایشان مامن و پناه نیست بلکه بخشی از هویت ایرانی ما حساب می شود مسئله زیارت و مسئله زائران موضوعی بین المللی است. اگر این گونه جشنواره های تخصصی سبب شود تولید محتوا در طی سال انجام شود اثرگزار خواهد بود. 
وی ادامه داد: اگر رسانه ها بدانند در کنار سرویس های قدیمی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به موضوع زیارت بپردازند و بدانند این جزئی نگری ها چقدر می تواند اهمیت داشته باشد باعث موفقت در جشنواره ها می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی