رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در مرکز ارتباطات و رسانه بنا داریم افرادی را که در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) به عنوان نخبگان رسانه ای در زمینه امام رضا(ع) تولید آثار داشتند مورد حمایت قرار بدهیم و امسال از آثار تولید آنان حمایت کنیم.
از نخبگان رسانه ای در تولید آثار رضوی حمایت می کنیم
محسن هوشمند، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: در این دوره از جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) آثار هم از نظر کمیت و هم کیفیت رشد چشمگیری داشت. از نظر کمیت تعداد شرکت کنندگان قریب به 80درصد نسبت به دوره قبل رشد پیدا کرده و قریب به 1840 نفر در این جشنواره شرکت کردند. آثار نیز حدود 20 درصد با رشد همراه بوده و حدود 3 هزار و 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و از نظر کیفی نیز طبق جمع بندی صورت گرفته در هیت علمی و هیات داوران جشنواره که از نخبگان و فرهیختگان کشور بودند همه اذعان داشتند شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم.
وی افزود: الحمدالله خادمان رسانه ای امام رضا(ع) و همه کسانی که علاقه مند هستند در حوزه سیره رضوی فعالیت کنند روز به روز هم از نظر کمی توسعه پیدا می کنند و هم از نظر کیفی. فعالان این عرصه آثار خود را ارتقا می دهند و ما امیدواریم که این جشنواره اثرگزار باشد هم تجلیل و تکریمی داشته باشیم از همه عزیزانی که در این زمینه فعالیت می کنند و هم مهم تر از آن ان شاء الله بتوانیم زیر ساخت های کمی و کیفی را در جهت مددرسانی به بخش تولید فراهم کنیم.
وی گفت: در مرکز ارتباطات و رسانه بنا داریم افرادی را که در این جشنواره به عنوان نخبگان رسانه ای در زمینه امام رضا(ع) تولید آثار داشتند مورد حمایت قرار بدهیم و امسال از آثار تولید آنان حمایت کنیم.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: یکی از ویژگی های بارز جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) این است که در هر دوره با توجه به تجربه دوره های قبل هم ساز و کار برگزاری و هم به لحاظ مفاهیم ومحتوا جشنواره را تغییر بدهیم و دوره سوم نسبت به دوره دوم تغییراتی داشت بخش پویش فضای مجازی اضافه شد و حوزه بین الملل توسعه چشمگیری داشت. در بخش اکران آثار و آموزش اتفاقات خوبی افتاد و برای دوره بعد نیز با جمع بندی نخبگان و داروان سعی می کنیم جشنواره با شرایط بهتر و با شکوه تر برگزار شود.