پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

 از نخبگان رسانه ای در تولید آثار رضوی حمایت می کنیم

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: در مرکز ارتباطات و رسانه بنا داریم افرادی را که در  جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) به عنوان نخبگان رسانه ای در زمینه امام رضا(ع) تولید آثار داشتند مورد حمایت قرار بدهیم و امسال از آثار تولید آنان حمایت کنیم.

محسن هوشمند، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: در این دوره از جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) آثار هم از نظر کمیت و هم کیفیت رشد چشمگیری داشت. از نظر کمیت تعداد شرکت کنندگان قریب به 80درصد نسبت به دوره قبل رشد پیدا کرده و قریب به 1840 نفر در این جشنواره شرکت کردند. آثار نیز حدود 20 درصد با رشد همراه بوده و حدود 3 هزار و 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و از نظر کیفی نیز طبق جمع بندی صورت گرفته در هیت علمی و هیات داوران جشنواره که از نخبگان و فرهیختگان کشور بودند همه اذعان داشتند شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم.
وی افزود: الحمدالله خادمان رسانه ای امام رضا(ع) و همه کسانی که علاقه مند هستند در حوزه سیره رضوی فعالیت کنند روز به روز هم از نظر کمی توسعه پیدا می کنند و هم از نظر کیفی. فعالان این عرصه  آثار خود را ارتقا می دهند و ما امیدواریم که این جشنواره اثرگزار باشد هم تجلیل و تکریمی داشته باشیم از همه عزیزانی که در این زمینه فعالیت می کنند و هم مهم تر از آن ان شاء الله بتوانیم زیر ساخت های کمی و کیفی را در جهت مددرسانی به بخش تولید فراهم کنیم. 
وی گفت: در مرکز ارتباطات و رسانه بنا داریم افرادی را که در این جشنواره به عنوان نخبگان رسانه ای در زمینه امام رضا(ع) تولید آثار داشتند مورد حمایت قرار بدهیم و امسال از آثار تولید آنان حمایت کنیم.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: یکی از ویژگی های بارز جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) این است که در هر دوره با توجه به تجربه دوره های قبل هم ساز و کار برگزاری و هم به لحاظ مفاهیم ومحتوا جشنواره را تغییر بدهیم و دوره سوم نسبت به دوره دوم تغییراتی داشت بخش پویش فضای مجازی اضافه شد و حوزه بین الملل توسعه چشمگیری داشت. در بخش اکران آثار و آموزش اتفاقات خوبی افتاد و برای دوره بعد نیز با جمع بندی نخبگان و داروان سعی می کنیم جشنواره با شرایط بهتر و با شکوه تر برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی