پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران:
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در مسیری رو به جلو در حرکت است  

معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در مسیری رو به جلو در حرکت است و در آن اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.  

محسن برمهانی در حاشیه اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که صبح امروز در سالن نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد، در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: ما امام رضا(ع) را سلطان ایران می‌دانیم و تمام کشور، نظام و مردم از برکات وجود مضجع شریف ایشان در ایران برخوردار هستند.
وی در ادامه در خصوص فلسفه اصلی این جشنواره برای مخاطبانش گفت: آثار جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز به مخاطبانش یادآوری می‌کند که ما بر سر سفره این امام معصوم(ع) هستیم. بی‌شک توجه هنرمندان به امثال این جشنواره نیز کمک بسیاری به این نگاه می‌کند.
برمهانی بیان کرد: با توجه به آنچه که در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) مشاهده کرده و فهرست آثاری که مرور کردم، به آسانی به پیشرفت جشنواره در این دوره پی بردم. 
معاون سیما با بیان این‌که آثار بخش‌های دیداری و شنیداری جشنواره همچون پویانمایی‌ها، مستندها و ... که با رسانه ملی مرتبط می‌شود، برایش ملموس‌تر بود، افزود: بی‌شک این جشنواره توفیقی برای هنرمندان شرکت‌کننده در آن است. 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم به تدریج جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) به یکی از جشنواره‌های معتبر و حرفه‌ای در حوزه رسانه ملی تبدیل شود. به خصوص که این جشنواره متعلق به امام رضا(ع) است و هنرمندان با سلایق هنری و فکری مختلف به آن علاقه خاصی دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی