پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برگزیده سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع):
۱۴۰۲-۰۷-۲۷

جشنواره امام رضا(ع)، همواره باید در جست وجوی دستاوردهای جدید و گفتمان ساز باشد

سید صادق غفوریان، برگزیده بخش مستند بین‌الملل گفت: جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) اگرچه ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را دارد، اما بی شک آنچه این جشنواره را ارزشمندتر و موثر تر می نمایاند، دستیابی به دستاوردهای موثر و گفتمان ساز در حوزه رضوی است.

سید صادق غفوریان که با مستند "عشق در افق شرق" رتبه نخست و برگزیده این دوره را کسب کرد، در حاشیه مراسم اختتامیه به خبرنگار آستان‌نیوز گفت: لازمه نائل آمدن به دستاوردهای موثر، جریان ساز و گفتمان ساز مستلزم هدفگذاری در تولیدات فاخری است که به واسطه آن ها بتوان جامعه ارادتمندان به معارف حضرت رضا(ع) و این آستان مقدس را اقناع کرد.
وی ادامه داد: در این رابطه، تولید اثر در قالب های گوناگون مبتنی بر ذائقه مخاطبان ارادتمند به این ساحت قدسی در اقصی نقاط عالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سید صادق غفوریان به سخنان تولیت آستان قدس رضوی در آیین اختتامیه اشاره کرد و در این باره این طور گفت: بخش دیگری که باید مورد نظر قرار داد، توصیه مهم تولیت محترم است که در بخش محتوایی و شکلی آثار و جشنواره، میزان اثرگذاری، جریان سازی و ایجاد امتداد بخشی معارف رضوی در بطن جامعه و رسانه های فراگیر باید در دستور کار قرار گیرد.
 این مستندساز پیشنهاد کرد، جشنواره در تداوم مسیر خود، جدی تر به تولیدات فاخر و شناسایی نخبگان رسانه ای در جهت نیل به اهداف خود اهتمام ورزد.
غفوریان درباره مستند خود با نام "عشق در افق شرق" گفت: این مستند ماجرای دلدادگی و ارادت بانویی تایلندی به حضرت رضا(ع) است که با همراهی همسرش پس از گذر از آیین بودا، بخش هایی از زندگی و دلدادگی شان به حضرات معصومین(ع) روایت می شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی